Özkan, HicretÇelik, YaseminGüngör, Elif YarenAkşin Yavuz, Ezgi2024-07-122024-07-122019Özkan, H., Çelik, Y., Güngör, E. Y., Akşin Yavuz, E. (2019). Okul öncesi eğitime devam eden 48 - 72 aylık çocukların çevresel farkındalık düzeylerinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi. 14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası Özet Kitapçığı, Maltepe Üniversitesi.https://hdl.handle.net/20.500.12415/868Amaç: Bu araştırmanın amacı, okul öncesi eğitime devam eden 48-72 aylık çocukların çevresel farkındalık düzeylerini belirlemek ve bu farkındalık düzeylerinin çeşitli değişkenlere göre farklılık gösterip göstermediğini incelemektir. Yöntem: Araştırma betimsel tarama modelindedir. Araştırmanın çalışma grubu Edirne il merkezinde bulunan, Milli Eğitim Bakanlığı' na bağlı anaokulu ve anasınıflarında öğrenim gören 48-72 ay arasındaki 131 çocuktan oluşmaktadır. Veriler, Koçak-Tümer (2015) tarafından geliştirilen Çocuklar İçin Çevre Ölçeği (bilgi ve tutum alt boyutları) ve araştırmacılar tarafından hazırlanan demografik bilgi formu kullanılarak toplanmıştır.trCC0 1.0 Universalinfo:eu-repo/semantics/openAccessÇevresel farkındalıkçevresel farkındalık bilgiçevresel farkındalık tutumOkul öncesi eğitim48-72 aylık çocuklarOkul öncesi eğitime devam eden 48 - 72 aylık çocukların çevresel farkındalık düzeylerinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesiConference Object