Değer, Hatice2024-07-122024-07-122019Değer, H. (2019). Okul öncesi eğitiminde outdoor (dış mekan) etkinliklerinin incelenmesi. 14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası Özet Kitapçığı, Maltepe Üniversitesi.https://hdl.handle.net/20.500.12415/727Amaç: Doğada ve dışarıda yapılan oyunlar sadece günü parçalara ayırmaya yaramakla kalmaz, aynı zamanda çocukların bastırılmış enerjilerini ve duygularını dışa vurmalarını ve sınıfta öğretilenleri zihin-beden bağlantısının geliştiği bir oyun ortamında uygulamalarını sağlar. Açık alanlar çocukların içlerindeki enerjiyi dışa vurabilecekleri pek çok uyarıcıya sahiptir. Onların doğayla buluşmalarına, koşup oynamalarına, canlı ve cansız varlıkları tanımalarına, çevreye karşı duyarlı olmalarına olanak sağlar. Bunun için outdoor (Dış mekan) öğrenme oluşturulmuştur. Bu araştırmanın amacı okul öncesi öğretmenlerinin outdoor öğrenme ile ilgili bilgilerinin ve bu konu hakkındaki görüşlerinin incelenmesidir.trCC0 1.0 Universalinfo:eu-repo/semantics/openAccessOutdoor etkinliklerDış mekanSınıf dışıAçık alanOkul öncesi eğitiminde outdoor (dış mekan) etkinliklerinin incelenmesiConference Object