2024-07-122024-07-122002Telli Yamamoto, G. (2002). Classroom 2000 ve düşündürdükleri. Fen-Edebiyat Fakültesi Dergisi, Maltepe Üniversitesi. 1, s. 109-113.1303-3115https://hdl.handle.net/20.500.12415/6668Teknolojideki ve iletişimdeki yenilikler eğitim alanında çeşitli değişimlere ve gelişmelere yol açmaktadır. İsviçre'de bu konuda şu anda çok önemli çalışmalar yapılmaktadır. CLASSROOM 2000 projesi bu bağIamda gerçek organizasyon ve gerekse uygulama bakımından iyi bir örnek olarak karşımıza çıkmaktadır. CLASSROOM 2000 yeni öğrenme teknolojileri üzerine bir araştırma ve geliştirme projesidir. Türk Yükseköğretim Kurumlarının da yeni öğrenme teknolojileri konusuna eğilmelerinin gerekliliği açısından bu projeden faydalanılabilir.Technological and communicational innovations entail changes and progress in educational area. CLASSROOM 2000 project is a very good example for organisational and implementational viewpoints. CLASSROOM 2000 is a research and development project on new |earning technologies. This project is being used for the Turkish Higher Education Institutions' vision for new learning technologies.trAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United Statesinfo:eu-repo/semantics/openAccessClassroom 2000Yeni öğrenme teknolojileriProje yönetimiİşbölümüUzmanlaşmaClassroom 2000New learning technologiesProject managementCooperationSpecializationClassroom 2000 ve düşündürdükleriArticle1131091