Tıngır, Ömer FarukBakır, Hüseyin ErenAkbulut, PınarManav, Tahir2024-07-122024-07-122019Tıngır, Ö. F., Bakır, H. E., Akbulut, P. ve Manav, T. (2019). Okul öncesi öğretmenlerinin matematik eğitimine yönelik inançları ile çocukların sayı hissi becerileri arasındaki ilişkinin incelenmesi. 14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası Özet Kitapçığı, Maltepe Üniversitesi.https://hdl.handle.net/20.500.12415/961Amaç: Sayı Hissi; sayı ve işlemleri genel olarak kavrama, sayı ve işlemlerle ilgili uygun stratejiler geliştirme ve esnek biçimde matematiksel muhakeme kurabilme becerisi olarak tanımlanmıştır. Okul öncesi dönemde sayıları anlama ise daha sonraki matematik gelişiminin ön şartı olarak kabul edilmektedir. Bu noktadan hareketle araştırmada; okul öncesi öğretmenlerinin matematik eğitimine yönelik inançları ile çocukların sayı hissi becerileri arasındaki ilişkinin incelenmesi amacıyla yapılmıştır.trCC0 1.0 Universalinfo:eu-repo/semantics/openAccessOkul öncesi dönemde matematikMatematik eğitimi inancıSayı hissiOkul öncesi öğretmenlerinin matematik eğitimine yönelik inançları ile çocukların sayı hissi becerileri arasındaki ilişkinin incelenmesiConference Object