Telli Yamamoto, Sahure GoncaOzan, ÖzlemDemiray, Uğur2024-07-122024-07-122010Telli Yamamoto, S. G., Uğur, D. ve Kesim, M. (2010). Mobil öğrenme teknolojileri ve eğitim uygulamaları. Türkiye'de E-Öğrenme: Gelişmeler ve Uygulamalar. s. 437-464. Ankara.978-605-88891-2-5https://hdl.handle.net/20.500.12415/2553Geçmişte oldukça pasif olarak gerçekleşen bilgi edinme süreçleri günümüzde aktif olarak katılabilen bir yapıya bürünmüş ve farklı hale dönüşmüştür. Öğretmen, radyo ve TV ile sınırlı olan bilgi kanalları internetin hayatımıza girmesiyle zenginleşmiştir; e-posta, sosyal ağlar, elektronik kitaplar, sohbet ortamları, web konferansları ve etkileşimli çoklu ortam uygulamaları yeni öğrenme kuralları haline gelmiştir. Zenginleşen öğrenme kanallarına, yaşamımızın bir parçası haline gelen mobil teknolojilerin getirdiği hareketlilik de eklendiğinde, farklı öğrenme yapıları ortaya çıkmakta ve klasik öğrenme dışındaki çözümlere de ihtiyaç duyulmaktadır. Bu bağlamda mobil öğrenme son dönemde yaygınlaşan kavramlar arasında yer almaktadır.trCC0 1.0 Universalinfo:eu-repo/semantics/openAccessMobil öğrenme teknolojileri ve eğitim uygulamalarıBook Part464437