Karakaş, KübraŞen, HaticeTatar, Vildan Nur2024-07-122024-07-122019Karakaş, K., Şen, H. ve Tatar, V. N. (2019). Kaynaştırma eğitimi alan çocuklara yönelik okul öncesi öğretmenlerinin deneyimli ve deneyimsiz olma durumlarına göre öğretmen görüşlerinin incelenmesi. 14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası Özet Kitapçığı, Maltepe Üniversitesi.https://hdl.handle.net/20.500.12415/928Kaynaştırma eğitimi, özel eğitime ihtiyaç duyan bireyin akranları ile birlikte, sosyal bütünleşmesini sağlayan ve destek eğitim hizmetlerini içeren özel eğitim uygulamalarıdır. Kaynaştırma eğitiminin amacı bireyin sahip olduğu engeli yok etmek değil, bireyi toplumla bütünleştirmek (ve toplumu bireyle bütünleştirmek), en az kısıtlanmış ortamda ilgi ve yeteneklerini en iyi durumda kullanabileceği eğitim ortamını sağlamaktır. Amaç: Bu çalışmanın amacı, Trabzon ilindeki çeşitli ilçelerde bulunan okullarda görev yapan okul öncesi eğitimi öğretmenlerinin sınıflarında kaynaştırma öğrencilerinin bulunup bulunmama durumuna göre öğretmen görüşlerinin incelenmesidir.trCC0 1.0 Universalinfo:eu-repo/semantics/openAccessKaynaştırma eğitimiOkul öncesi eğitimiOkul öncesi eğitimde kaynaştırmaKaynaştırma eğitimi alan çocuklara yönelik okul öncesi öğretmenlerinin deneyimli ve deneyimsiz olma durumlarına göre öğretmen görüşlerinin incelenmesiConference Object