Aydoğan, GurbetDemir, Fatma NurAslan, AyşegülDurualp, Firdes2024-07-122024-07-122019Aydoğan, G., Demir, F. N., Aslan, A., Durualp, F. (2019). Öğretmen adaylarının özel öğrenme güçlüğü yaşayan öğrencilere karşı tutum ve davranışlarının karşılaştırılması. 14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası Özet Kitapçığı, Maltepe Üniversitesi.https://hdl.handle.net/20.500.12415/792Amaç: Özel öğrenme güçlüğü; yazılı ya da sözlü akademik becerilerde ortaya çıkabilecek konuşma, okuma- yazma, dinleme gibi yetersizliklerin bireyin eğitim ve öğretim hayatında genellikle olumsuz yönde etkilemesidir. Özel öğrenme güçlüğü çeşitleri: Disleksi (okuma bozukluğu), disgrafi (yazılı anlatım bozukluğu), diskalkuli (matematik bozukluğu) ve afazi (dil bozukluğu) dir. Bu araştırmanın amacı, özel öğretmen güçlüğü yaşayan öğrencilere karşı öğretmen adaylarının davranışlarının karşılaştırılmasıdır. Daha önce bu konuda yapılan çalışmalar, literatürdeki makaleler incelenmiş olup tutum ve davranışlarının karşılaştırıldığına rastlanılmamıştır.trCC0 1.0 Universalinfo:eu-repo/semantics/openAccessÖzel öğrenme güçlüğüÖzel eğitimÖğretmen tutumlarıÖğretmen davranışlarıÖğretmen adaylarının özel öğrenme güçlüğü yaşayan öğrencilere karşı tutum ve davranışlarının karşılaştırılmasıConference Object