Browsing by Author "Telli Yamamoto, Gonca"
Now showing items 1-7 of 7
-
Classroom 2000 ve düşündürdükleri
Maltepe Üniversitesi; Telli Yamamoto, Gonca (Maltepe Üniversitesi, 2002)Teknolojideki ve iletişimdeki yenilikler eğitim alanında çeşitli değişimlere ve gelişmelere yol açmaktadır. İsviçre'de bu konuda şu anda çok önemli çalışmalar yapılmaktadır. CLASSROOM 2000 projesi bu bağIamda gerçek ... -
Classroom 2000: Yeni öğrenme teknolojileri üzerine bir araştırma ve geliştirme projesi
Fluckiger, Federico (Maltepe Üniversitesi, 2002)The institute for postgraduate studies in computer science and telecommunicaiton NDIT/FPIT is to be understood as a training, research and development partnership betweeen universities, universities of applied science and ... -
Dijital dünyada analog kalmamak için insan kaynaklarının dönüşümü
Telli Yamamoto, Gonca; Zümrüt, Neylan; Altun, Deniz (Maltepe Üniversitesi, 2019)15. yüzyılda sömürgecilik ve merkantilizm ile başlayıp sanayi, iletişim ve bilgi devrimleri ile yayılan küreselleşme, dünyayı adeta küçültmüş, fırsatları ve riskleri ortaklaştırmıştır. 21.yüzyılda küreselleşme ile; ... -
E-tourism and the case of Kuşadası
Gönen, İbrahim; Telli Yamamoto, Gonca (Maltepe Üniversitesi, 2018)With globalization, the dimensions of trade in the national and international fields have expanded considerably. It has become a necessity to be involved in the developing virtual world and to use communication technologies ... -
Özel veya üstün yetenekli öğrencilere eğitim veren okul ve merkezlerin incelenmesi
Tantay, Şükran (Maltepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2010)Bu çalışma, özel veya üstün yetenekli çocuklara eğitim veren okul ve merkezler için eğitim ve yönetim modellerini incelemeyi, değerlendirilmeyi ve geliştirmeyi amaçlamaktadır.Bu araştırmayla özel veya üstün yetenekli ... -
Sales effect of product positioning on average sales price level in Turkey smartphone market
Düzgün, Fehim; Telli Yamamoto, Gonca (Maltepe Üniversitesi, 2018)Product positioning is an important part of a marketing plan. Positioning is also one of the critical elements for brand awareness and perception. Brands should make right product positioning for an effective product launch ... -
Türkiye’de e-eğitimin internette pazarlama stratejileri
Özbek, Özlem (Maltepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2003)Günümüzün hızla gelişen teknolojileri eğitim sektöründe değişmelerin yaşanmasını sağlamıştır. Bu değişimler işletmelerin verimliliklerini artırır. İşletmelerin performansları verimlilikleriyle orantılıdır. Verimliliği ...