Browsing Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Tez Koleksiyonu by Author "Ülger, Gürdal"
Now showing items 1-4 of 4
-
Halkla ilişkilerde mükemmellik yaklaşımı ve işletme stratejilerindeki rolü (TAV Havalimanları örneği)
Gülay, Belis (Maltepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2016)Günümüz küresel çağda, teknolojinin ilerlemesi ve gelişmesiyle birlikte kitle iletişim araçları da gelişmekte ve değişmektedir. Dolayısıyla kuruluşlar da bulundukları statükoyu korumak adına, günümüz çağına ayak uydurarak ... -
Siyasal halkla ilişkiler uygulamalarının seçmen oy verme davranışı üzerinde etkisi
Tozlu, Emel (Maltepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015)21. yüz yılda, teknolojinin ilerleyişi, kitle iletişim araçlarının gün geçtikçe bilgiyi daha hızlı bir şekilde iletir hale gelmesi, seçmenleri siyaset içinde eskisine göre daha aktif konuma geçirmiştir. Bu durum siyasal ... -
Şiir aracılığıyla kamuoyuna ideolojik mesaj aktarımı
Çiçek, Meltem (Maltepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2016)Sanatın her dalının, toplumcu-gerçekçi bir anlayışla yola çıkıldığında toplumların sosyal ve siyasi meselelerinde kamuoyu ile iletişim kurmakta önemli bir yeri olduğu tartışmasız bir gerçektir. Sanat dalları içinde şiir ... -
Türkiye’de havayolu şirketlerinin tanıtım çalışmalarının yolcuların karar verme sürecine etkisi
Karaağaoğlu, Nuran (Maltepe Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2020)İletişimin kalbini oluşturduğu tanıtım çalışmaları, organizasyonların hedef kitleleri üzerinde itibar sağlama, güven oluşturma, pazarlama çalışmalarına destek olma ve sürdürülebilirlik konularında en etkili araçlardır. ...