Browsing Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Tez Koleksiyonu by Access Type "http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/"
Now showing items 1-12 of 12
-
Gençlerin müzelere ilgisine pazarlama iletişimi yönlü bir yaklaşım: Z kuşağı üniversite öğrencilerine yönelik bir araştırma
(Maltepe Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2022)Gerek ülkemizde, gerekse uluslararası alanlarda yapılan araştırmalar gençlerin genel popülasyona oranla müzeleri daha az ziyaret ettiğini ortaya koymaktadır. Bu araştırmanın amacı Z kuşağı gençliğinin bireysel özelliklerinden ... -
Hikaye anlatıcılığı çerçevesinde marka hikayeleri ve markalaşmadaki yeri: bir model önerisi
(Maltepe Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2021)Teknolojinin ve dijital dünyanın gereksinimlerine bağlı olarak günümüz pazarında işletmeler, tüketiciye ulaşabilmek için farklı marka stratejileri geliştirmekte ve bu süreçte markalara kişilik kazandırılarak tüketici ... -
Instagram fenomenlerinin kişisel markalarını nüfuz pazarlama aracı olarak kullanımları ve farklı kuşaklarca algılanışının şüphecilik bağlamında incelenmesi
(Maltepe Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2021)Bu araştırma, Instagram’da farklı kategorilerde hesapları bulunan fenomenlerin ürün yerleştirme uygulamalarında kullandıkları temel bileşenleri, Instagram özelinde ortaya koyarak alan literatürüne katkı sağlamak ve ... -
Konumlandırma stratejilerinin şehir markalaştırma sürecindeki önemi ve Dilovası için bir konumlandırma model önerisi
(Maltepe Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2020)Şehirler, ziyaretçileri kendi bölgelerine çekmek adına birçok faaliyette bulunmak durumunda kalmaktadır. Tıpkı şirketlerin ürün pazarlama çalışmaları gibi, şehir yöneticileri de pazarlama faaliyetlerine ihtiyaç duymaktadır. ... -
Kütüphanelerde itibar yönetimi: paydaş temelli bir model önerisi
(Maltepe Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2021)Bu çalışmada öncelikle itibar yönetimi ve paydaş yönetimi ile ilgili dünyadaki standartlar ve uygulamalar literatüre dayalı açıklanmıştır. Ardından tüm kütüphanelere uygulanmasının zorluğundan dolayı üniversite kütüphanelerinde ... -
Müşteri ilişkileri yönetiminin müşteri memnuniyetine ve satış profesyonellerinin satış performansına etkileri: Türkiye'nin en büyük 500 firması
(Maltepe Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2021)İş hayatının değişmekte olan dinamizmi ve küreselleşmenin getirdiği rekabetin her geçen gün daha ağır hissedildiği günümüzde, müşteriler ile uzun vadeli ilişki geliştirmek ve sürdürmek oldukça önem kazanmıştır. Ayrıca, ... -
Orta yaş bireylerin reklama bakış açısı ve reklam okuryazarlığı düzeyleri: Ankara ili örneği
(Maltepe Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2021)Reklam iletilerinin neredeyse tüm hayatı kapsadığı günümüz toplumlarında reklam mesajlarını deşifre etmek ve reklamın hangi mesajları hangi kanallardan tüketicilere ulaştırdığının farkında olmak içinde yaşadığımız ... -
Türkiye’de havayolu şirketlerinin tanıtım çalışmalarının yolcuların karar verme sürecine etkisi
(Maltepe Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2020)İletişimin kalbini oluşturduğu tanıtım çalışmaları, organizasyonların hedef kitleleri üzerinde itibar sağlama, güven oluşturma, pazarlama çalışmalarına destek olma ve sürdürülebilirlik konularında en etkili araçlardır. ... -
Uluslararası halkla ilişkiler çerçevesinde oluşturulan gastrodiplomasi modeli: Türkiye incelemesi ve öneriler
(Maltepe Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2020)21. Yüzyılda devletler sosyal medya gibi modern iletişim metodları ile uyumlu bir şekilde kendilerini ulusal ve uluslararası alanda ifade edebilmek adına yeni diplomasi yaklaşımları ve modelleri kullanmaktadırlar. Bu ... -
Uluslararası öğrencilerin üniversite seçme sürecinde dijital pazarlamanın etkisi
(Maltepe Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2021)Dünyadaki son 30 yıldaki hızlı değişim ve küreselleşme, yükseköğretim alanında da etkilerini göstermiştir. Gelişmiş ülkelerin nitelikli iş gücü talebi, gelişmekte olan ülkelerin kaliteli eğitim ihtiyaçları bu süreci ... -
Yeni bir akademik disiplin olarak tarımsal iletişim: Türkiye bağlamında bir araştırma
(Maltepe Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2020)Tarımsal iletişim, iletişim ve tarım literatürünün bir parçası olarak ortaya çıkan tarım, gıda, doğal kaynaklar, çevre sistemleri ve kırsal konularla ilgili disiplinlerarası bir sosyal bilim alanıdır. Tarımsal konular ... -
Yeni kuşak tüketicide marka deneyiminin marka savunuculuğu üzerindeki etkisi: bir alan araştırması
(Maltepe Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2021)Araştırma, marka deneyimi ve marka savunuculuğu kavramlarının daha iyi anlaşılabilmesi ve tüm yaşamlarını bilgisayar oyunları, müzik çalarlar, kameralar, tabletler, cep telefonları ve dijital çağın diğer tüm oyuncak ...