Show simple item record

dc.contributor.advisorUğurlu, Özge
dc.contributor.authorYaşar, Yalçın
dc.date.accessioned2019-11-26T08:01:35Z
dc.date.available2019-11-26T08:01:35Z
dc.date.issued2013en_US
dc.date.submitted2013-09
dc.identifier.citationYaşar, Y. (2013). Türkiye'de fitness sektöründe tüketicilerin hizmet kalitesi algısının Ağaoğlu Myclub World Şubesi örneği üzerinden incelenmesi / Research of service quality perception in fitness industry of Turkey over an example of Ağaoğlu MyClub World (Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi). Maltepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul.en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12415/3167
dc.description.abstractBu çalısma fitness sektöründe tüketici algısının belirlenebilmesi amacıyla hazırlanmıstır. Bu amaçla öncelikle ilgili literatür genis bir sekilde taranmıs ve tüketici algısı, fitness sektörü ve hizmet kalitesi algısına yönelik genel bilgilere yer verilmistir. Çalısmanın birinci bölümü tüketici algısı kavramına ayrılmıs ve tüketici algısı kavramı açıklanmaya çalısılmıstır. Çalısmanın ikinci bölümünde ise fitness sektörü ve fitness sektöründe hizmet kalitesi algısı açıklanmaya çalısılmıstır. Son bölümde ise tüketicilerin algılamalarına yönelik olarak hazırlanmıs anket çalısmasının bulgularına yer verilmistir. Sonuç olarak hizmet kalitesinin alt boyutlarından alet ekipmanlarının ve soyunma odalarının kalitesinin hizmet kalitesini en çok etkileyen faktörler oldugu, yas ve kulübe üye olunan süre arttıkça hizmet kalitesinden memnuniyetin azaldıgı görülmüstür.en_US
dc.description.abstractThis study was designed to determine consumer perception in fitness industry. For this purpose, firstly, an intensive literature scan has been made, and then has been given informations about consumer perception, fitness industry and service quality perception. The first part of the study devoted to the concept of consumer perception and it’s been tried to explain the concept of consumer perception. The second part of the study is about the fitness industry and it’s been tried to explain the perception of the quality of service in the fitness industry. In the last section are presented the findings of a survey prepared for the perception of consumers. As a result, the most important factors that effects service quality is quality of equipments and quality of locker rooms. Also, satisfaction about service quality decreases while age and period of club membership increases.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherMaltepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectAlgıen_US
dc.subjectTüketici algısıen_US
dc.subjectFitnessen_US
dc.subjectFitness sektörüen_US
dc.subjectHizmeten_US
dc.subjectHizmet kalitesien_US
dc.subjectPerceptionen_US
dc.subjectConsumer perceptionen_US
dc.subjectFitness industryen_US
dc.subjectServiceen_US
dc.subjectService qualityen_US
dc.titleTürkiye'de fitness sektöründe tüketicilerin hizmet kalitesi algısının Ağaoğlu Myclub World Şubesi örneği üzerinden incelenmesien_US
dc.title.alternativeResearch of service quality perception in fitness industry of Turkey over an example of Ağaoğlu MyClub Worlden_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.contributor.departmentMaltepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US
dc.contributor.institutionauthorYaşar, Yalçın


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record