Show simple item record

dc.contributor.advisorEroğlu, Erhan
dc.contributor.authorÖzüpek, Selahattin
dc.date.accessioned2019-12-06T14:52:02Z
dc.date.available2019-12-06T14:52:02Z
dc.date.issued2018en_US
dc.date.submitted2018-12
dc.identifier.citationÖzüpek, S. (2018). Kurum imajının müşteri memnuniyeti açısından önemi / The significance of corporate image for customer satisfaction (Yayımlanmamış Yüksek Lisans Projesi). Maltepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul.en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12415/3402
dc.description.abstractKurum imajı, işletme içi ve işletme dışı birçok unsurdan oluşan bütünsel bir yapıdır. Kurumların en temel hedefi varlıklarını sürdürebilmeleri ve kar etmeleridir. Başarılı imaj çalışmalarıyla işletmeler, günümüzün rekabet yoğun ortamlarında tutunabilir ve kendilerini geleceğe taşıyabilirler. Müşteri memnuniyetinin sağlanabilmesi, müşteri sadakatinin oluşmasına da imkân verir. Çalışmanın amacı, kurum imajının müşteri memnuniyetine etkilerini belirlemektir. Bu projede, Almanya merkezli ve 25 yıldır Türkiye’de de faaliyet gösteren Köster markasının müşteri ve tüketicilerine yönelik kurumsal imaj çalışmaları tespit edilmiş ve değerlendirilmiştir.en_US
dc.description.abstractThe corporate image is a holistic structure consisting of many elements within and outside of the corporation. The main target of corporations is to sustain their existence and make profit. With successful image efforts, corporations may hold on to their positions in today’s competitive environments and may carry themselves into the future. Customer satisfaction enables customer loyalty. The main purpose of this study is to determine the effects of corporate image on customer satisfaction. In this project, the corporate image efforts of Köster, a German based brand active in Turkey for 25 years, for its customers and consumers were identified and assessed.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherMaltepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKurum imajıen_US
dc.subjectMüşteri memnuniyetien_US
dc.subjectMüşteri sadakatien_US
dc.subjectKurum imajı oluşturmaen_US
dc.subjectCorporate imageen_US
dc.subjectCustomer satisfactionen_US
dc.subjectCustomer loyaltyen_US
dc.subjectCreating corporate imageen_US
dc.titleKurum imajının müşteri memnuniyeti açısından önemien_US
dc.title.alternativeThe significance of corporate image for customer satisfactionen_US
dc.typeprojecten_US
dc.contributor.departmentMaltepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.relation.publicationcategoryDiğeren_US
dc.contributor.institutionauthorÖzüpek, Selahattin


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record