Show simple item record

dc.contributor.advisorÖzbay, Deniz
dc.contributor.authorNart, Tuğsan
dc.date.accessioned2019-12-10T07:19:52Z
dc.date.available2019-12-10T07:19:52Z
dc.date.issued2019en_US
dc.date.submitted2019-05
dc.identifier.citationNart, T. (2019). Şirketlerdeki yenilik ikliminin yenilikçi davranışlar üzerindeki etkisi (Yayımlanmamış yüksek lisans projesi). Maltepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul.en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12415/3502
dc.description.abstractÇalışmanın ilk bölümünde şirket yenilikçiliği, yenilik çeşitleri ile yenilik süreci ele alınacaktır. Çalışmanın yine bu bölümünde alt başlıklar halinde şirketlerde yenilikçilik anlayışı ile yenilik çeşitleri (ürün yenliği, süreç yeniliği, pazarlama yeniliği) ile yenilik süreci kapsamında yenilik süreci modelleri ile aşamaları ele alınacaktır. Çalışmanın ikinci bölümünde ise şirketlerde yenilikçi iklim ve yenilikçilik belirleyicileri ele alınacaktır. Çalışmanın bu bölümünde yenilikçi iklim kavramı, yenilikçilik belirleyicileri kapsamında örgüt desteği, değişime karşı tutum, yeniliklere açıklık kavramı ele alınacaktır. Çalışmanın üçüncü kısmında ise şirketlerdeki yenilik ikliminin yenilikçi davranışlar üzerindeki etkisi, yenilikçi iklim anlayışının yansımaları, şirketlerdeki yenilik ikliminin yenilikçi davranışlar üzerindeki etkisi incelenecektir.en_US
dc.description.abstractIn the first part of the study, innovation, innovation and innovation process will be discussed. In this section of the study, in the sub-headings, the concepts of innovation in the enterprises and the innovation process models within the scope of innovation process (product innovation, process innovation, marketing innovation) will be discussed. In the second part of the study, innovative climate and innovation determinants will be discussed. In this part of the study, the concept of innovative climate, organization support within the scope of innovation determinants, attitude towards change, openness to innovation will be discussed. In the third part of the study, the impact of the innovation climate on the innovative behaviors of companies, the reflections of the innovative climate concept, the effect of innovation climate in companies on innovative behaviors will be examined.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherMaltepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/*
dc.subjectYenilikçi iklimen_US
dc.subjectYenilikçi davranışen_US
dc.subjectŞirketen_US
dc.subjectİnnovative Climateen_US
dc.subjectİnnovative Behavioren_US
dc.subjectCompanyen_US
dc.titleŞirketlerdeki yenilik ikliminin yenilikçi davranışlar üzerindeki etkisien_US
dc.typeprojecten_US
dc.contributor.departmentMaltepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.relation.publicationcategoryDiğeren_US
dc.contributor.institutionauthorNart, Tuğsan


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess