Show simple item record

dc.contributor.advisorTelli, Sahure Gonca
dc.contributor.authorKüçük, Alptekin
dc.date.accessioned2019-12-12T10:39:55Z
dc.date.available2019-12-12T10:39:55Z
dc.date.issued2018en_US
dc.date.submitted2018-07
dc.identifier.citationKüçük, A. (2018). Social media as an advertisment tool : a research on instagram (Yayımlanmamış yüksek lisans projesi). Maltepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul.en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12415/3523
dc.description.abstractBu çalışma sosyal medyada pazarlama aracı olarak Instagramın kullanılmasını incelemek amacıyla yapılmıştır. WEB 2.0 ile birlikte pazarlama kavramı değişmiş, e-ticaret ivme kazanmış ve sosyal medyadaki yüksek kullanıcı profili sebebi ile firmalar için sosyal medya pazarlama neredeyse bir zorunluluk hale gelmiştir. Pazarın alıcılar ile satıcıların karşılaştığı bir yer olması ve bu pazarın fiziksel ortamdan dijital ortama geçmesinden dolayı firmaların potansiyel müşterileri ile daha fazla etkileşim sağlamak için sosyal medyada yer almaları gerekmektedir. Satış ve pazarlama yapmak isteyen bireyler ve firmalar; sosyal medya uygulamalarını kullanmaktadırlar. Bu çalışma sosyal medya uygulamalarını bilhassa Instagram üzerinden kullanımları ele almaktadır.en_US
dc.description.abstractThis study has made for the purpose of examining the Instagram which has been used as a marketing tool in social media. Marketing definition and businesses also has changed by WEB 2.0 and social media has become mandatory for companies due to the high user profiles in social media. This market term started to move from physical environment to digital environment, therefore companies should be held a place in social media, in order to make more interaction with potential customers. Firms and individuals who would like to sell things, they should use mobile social media applications especially Instagram and make marketing with it.en_US
dc.language.isoengen_US
dc.publisherMaltepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.rightsCC0 1.0 Universal*
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/*
dc.subjectSosyal medyaen_US
dc.subjectInstagramen_US
dc.subjectE-pazarlamaen_US
dc.subjectSocial mediaen_US
dc.subjectInstagramen_US
dc.subjectE-marketingen_US
dc.titleSocial media an advertisment tool : a research on instagramen_US
dc.typeprojecten_US
dc.contributor.departmentMaltepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.relation.publicationcategoryDiğeren_US
dc.contributor.institutionauthorKüçük, Alptekin


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

CC0 1.0 Universal
Except where otherwise noted, this item's license is described as CC0 1.0 Universal