Browsing Uluslararası İşletme ve Pazarlama Kongresi by Issue Date
Now showing items 1-20 of 79
-
Tüketici hakları bilincinin tasarruf davranışı ile ilişkisi: Meslek yüksek okulu öğrencileri üzerine bir uygulama
(Maltepe Üniversitesi, 2018)Bu çalışma, tüketici hakları bilinç düzeyi ile tasarruf davranışları ilişkisinin ortaya çıkarılması amacıyla düzenlenmiştir. Bu amaca uygun olarak hazırlanan bir anket Selçuk Üniversitesi Meslek Yüksekokulu Bankacılık, Dış ... -
Dijital liderlik
(Maltepe Üniversitesi, 2018)Kürselleşen dünyada işletme sahipleri ve örgütler bir yöneticiden daha öte bir lidere ihtiyaç duymaktadır. Çalışanların bireysel güçlerini farklı yöntemlerle harekete geçirebilme becerisine sahip olan liderler işletmeyi ... -
Döviz kuru ve makroekonomik değişkenler arasındaki ilişkinin incelenmesi
(Maltepe Üniversitesi, 2018)Bu çalışmada 2005-2018 yılları arasında Amerikan Doları/TL kuru ile makroekonomik değişkenler arasındaki nedensellik ilişkisi incelenmektedir. Çalışmada Dolar/TL kuru ile nedensellik ilişkisi incelenen değişkenler; Borsa ... -
Towards a better understanding of immigrant entrepreneuership
(Maltepe Üniversitesi, 2018)The growing number and importance of immigrants, and particularly immigrant entrepreneurs (IEs), deserves more attention from intenational business practitioners and scholars. Their integration within western host countries ... -
Determining consumers' electronic word of mouth motivations in online communuties and a study
(Maltepe Üniversitesi, 2018)Lots of messages are recieved by customers through mass communication. Thus, they tend to rely on word of mouth, which is one of the most objective ways of receiving information at shopping. At this point, word of mouth ... -
Reinventing business for positive impact:A preliminary look at B corps
(Maltepe Üniversitesi, 2018)The concept of "benefit corporation" has emerged as a new form of organizaton that combines aspirations of for-profit organizations. Companies that wish to use besuiness for doing good voluntarily apply for a B Corp ... -
Environmental marketing in the international modern conditions
(Maltepe Üniversitesi, 2018)The article is devoted to the study of environmental marketing. Since the theme of ecology is popular, this direction is gaining momentum in modern environmental conditions and is widely implemented in the organization. ... -
Factors influencing consumer behaviour management
(Maltepe Üniversitesi, 2018)Since the early stages of market exchange development, traders learned and could understand their consumers in the process of constant communication with them. Current scale of markets and economy have significantly ... -
Green Business studies in hotel industry
(Maltepe Üniversitesi, 2018)Our country signed the Kyoto Protocol, which came into force on 16 February 2005. The utmost attention is given to environmental issues. The relevant institutions are implementing sanctions and incentive projects on ... -
Individual risk evaluation in automobile insurance using generalized linear models
(Maltepe Üniversitesi, 2018)Sigortacılık risklerin alınıp satıldığı finans dünyasında önemli bir uygulama alanıdır. Araç sigortası da ülkemizde sigortacılığın önemli bir bölümünü oluşturmaktadır. Sigorta kuruluşlarının satın alınan risklere bağlı ... -
İş kazalarının önlenmesinde sanala gerçeklik teknolojisi ile deneyimsel öğrenme
(Maltepe Üniversitesi, 2018)Öğrenen makineler, sürücüsüz otomobiller, "cankurtaran" dronlar, yemek siparişini alırken müşteri ile sohbet eden yazılımlar, duyguları analiz eden tarayıcılar, cerrahi operasyon yapan robotlar gibi unsurlarla gelen bilgi ... -
The effects of attitudes and social norms on ecologically conscious consumption behavior
(Maltepe Üniversitesi, 2018)Researchers have been expressing for many years about the fact that misuse of natural resource, over consumption practices and irresponsible consumption cause environmental deterioration. Reducing environmental deterioration ... -
Tüketici hakları bilicinin tasarruf davranışı ile ilişkisi: Meslek yüksek okulu öğrencileri üzerine bir uygulama
(Maltepe Üniversitesi, 2018)Bu çalışma, tüketici hakları bilinç düzeyi ile tasarruf davranışları ilişkisinin ortaya çıkarılması amacıyla düzenlenmiştir. Bu amaca uygun olarak hazırlanan bir anket Selçuk Üniversitesi Meslek Yüksekokulu Bankacılık, Dış ... -
Örgütsel sinizm ve sosyal zekânın çalışan performansı ve işten ayrılma niyeti üzerindeki etkisi
(Maltepe Üniversitesi, 2018)Bu çalışmanın amacı örgütsel sinizm ve sosyal zekanın çalışan performansı ve işten ayrılma niyeti üzerindeki etkisini incelemektir. Bu amaçla yapılan çalışma İstanbul'daki Reklamcılar Derneği 2017 yılı üyesi reklam ... -
Importance of the enterprise's brand and image for implementation of this activity
(Maltepe Üniversitesi, 2018)The artcile considers the necessity of the formation of an effective image and brand for the successful work of the enterprise. The conditions of their formation, main actions and characteristics were introduced. It is ... -
A research on preference of kitchen design according to demographic characteristics of individuals
(Maltepe Üniversitesi, 2018)Kitchen is one of the most important areas of residences. This area is an area where cooking and eating are provided as well as pleasant conversations with friends and also is a communication center of family members and ... -
The state of cooperation in the field of educational tourism between Ukraine and Kazakhstan
(Maltepe Üniversitesi, 2018)Ukraine and Kazakhstan have a long history of partnership in many spheres – economics, culture, and politics. Countries have common interests in various fields. The main current directions were established by the Action ... -
Tır toplama problemi: Milk-Run yapan bir otomotiv şirketinde matematiksel modelleme ile taşıma masraflarını en küçüklemek
(Maltepe Üniversitesi, 2018)Bu çalışmanın amacı milk run yapan bir otomotiv şirketinde matematiksel modelleme ile taşıma masraflarını en küçüklemektir. İncelenen sistemde üretim için malzemeye ihtiyaç duyan bir üretici firma ve üretici firmanın ... -
Talep ve arz olanakları ile pazarlama yöntemi
(Maltepe Üniversitesi, 2018)Pazarlama sektörlerde, piyasalarda arz ve talebin, talebin gereksinimleri doğrultularında birbirlerini karşılıklı doğru tanıma, tanıtma etkinlikleri bilgileri ve teknikleri toplamı olarak bilinmektedir. Bu bağlamda ... -
E-dönüşüm uygulamalarında güvenlik
(Maltepe Üniversitesi, 2018)İşletmelere maliyet ve verimlilik avantajı sağlayan e-dönüşüm projelerinde kişisel verilerin gizliliğine gereken önemin verilmemesi başta olmak üzere yapılan bir takım yanlışlar büyük maddi zararlara ve itibar kayıplarına ...