Show simple item record

dc.contributor.authorDoğan, Handan
dc.date.accessioned2020-10-20T12:28:40Z
dc.date.available2020-10-20T12:28:40Z
dc.date.issued2006en_US
dc.identifier.citationDoğan, H. (2006). Cerebral Palsy'li bireylerde etkili öğrenme ve iletişim için teknolojiden yararlanma. Sapiens. 2(5), s. 23-27.en_US
dc.identifier.urihttps://www.ruzgarterapi.com/sapiens-dergi/#
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12415/6604
dc.description.abstractCerebral Palsy (CP), doğum öncesinde, doğum sırasında veya doğum sonrasında çeşitli nedenlere bağlı olarak beyinde oluşan, ilerleyici olmayan, kalıcı nörolojik problemdir. Cerebral palsy'li çocuklar çeşitli derecelerde hareket problemine, dil ve iletişim problemine, görsel ve işitsel problemlere sahiptirler; ve bu problemler öğrenme için gerekli koşulları olumsuz etkilemektedir. Çocuk çevrede hareket ederek çevreyi keşfetme becerisinden yoksundur.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherRüzgar Özel Eğitim ve Rehabilitasyon Merkezien_US
dc.rightsCC0 1.0 Universal*
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/*
dc.titleCerebral Palsy'li bireylerde etkili öğrenme ve iletişim için teknolojiden yararlanmaen_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalSapiensen_US
dc.contributor.departmentMaltepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesien_US
dc.authorid0000-0002-6622-3886en_US
dc.identifier.volume2en_US
dc.identifier.issue5en_US
dc.identifier.startpage23en_US
dc.identifier.endpage27en_US
dc.relation.publicationcategoryUlusal Hakemli Dergide Makale - Kurum Öğretim Elemanıen_US
dc.contributor.institutionauthorDoğan, Handan


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

CC0 1.0 Universal
Except where otherwise noted, this item's license is described as CC0 1.0 Universal