Arşiv logosu
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
Arşiv logosu
  • Koleksiyonlar
  • Sistem İçeriği
  • Araştırmacılar
  • Projeler
  • Birimler
  • Analiz
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
  1. Ana Sayfa
  2. Yazara Göre Listele

Yazar "Akay Kolas, Seda" seçeneğine göre listele

Listeleniyor 1 - 1 / 1
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
  • Yükleniyor...
    Küçük Resim
    Yayın
    E-ticaret lojistiği
    (Maltepe Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2021) Akay Kolas, Seda; Halefşan Sümen, Halil
    E-ticaret son yıllarda dikkat çekici ölçüde artış göstermektedir. İçinde yaşadığımız dijital çağda şirketlerin satış yaptığı kanallar fazlasıyla çeşitlendi ve tüketici alışkanlıklarında da hızlı değişimler gerçekleşti. Bu değişimler sonucu yeni lojistik süreçleri de oluştu ve yeni stratejiler belirlenmeye başlandı. Günümüzde birçok şirket tarafından benimsenip uygulamaya başlanan en yeni yöntemlerden biri de e-ticarette son kilometre teslimatı ve onun müşteri deneyimi etkisidir. Tüketicilere gönderilen kolilerde yaşanan artış kentsel yük taşımacılığına meydan okumaktadır. Bu konuda verimlilik ve sürdürülebilirlik açısından faaliyetleri optimize ederek iyileştirmeyi amaçlayan birçok önlem mevcuttur. Kentsel alanlarda hizmet sağlayıcılar üzerinde yapılan araştırmalar sınırlı olduğu için ilk kilometre toplama ve son kilometre teslimatlarının entegre edildiği bir vaka çalışması araştırması yaptık. Araştırmamız potansiyel kazanımlarının %30’a kadar yükselebileceğini göstermektedir. Çok kanallı çalışma deneyiminin etkileri ve etkili çok kanallı perakendecilik stratejisi tasarlamak için bir kılavuz niteliğinde kullanılabilecek bilgiler derledik. Müşteri yolculuğunun haritasını çıkarma artan müşteri talepleri ve zorluklarıyla teslimat hizmetinde yenilikçi, teknolojik hizmet yeniliğinin müşteriyi nasıl etkilediğine dair öngörüleri müşteri deneyiminin yönetimini iyileştirmek ve tasarım yaparken yönetimsel karar vermeye yardımcı olmak için temel bir haritasını ve çok kanallı perakendecilerin başarısını değerlendirmek için kullanılacak metrikleri belirledik. Araştırmamız sürdürülebilir lojistik değer yaratımı için hem teslimi hem de servisi kapsayan ve bu alanda yeni icat ve inovasyonların bulunduğu yüksek performanslı son kilometre teslimi pratiklerini de ortaya koymaktadır.

| Maltepe Üniversitesi | Kütüphane | Açık Bilim Politikası | Açık Erişim Politikası | Rehber | OAI-PMH |

Bu site Creative Commons Alıntı-Gayri Ticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile korunmaktadır.


Maltepe Üniversitesi Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı, İstanbul, TÜRKİYE
İçerikte herhangi bir hata görürseniz lütfen bize bildirin

DSpace 7.6.1, Powered by İdeal DSpace

DSpace yazılımı telif hakkı © 2002-2025 LYRASIS

  • Çerez Ayarları
  • Gizlilik Politikası
  • Son Kullanıcı Sözleşmesi
  • Geri Bildirim