Arşiv logosu
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
Arşiv logosu
  • Koleksiyonlar
  • Sistem İçeriği
  • Araştırmacılar
  • Projeler
  • Birimler
  • Analiz
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
  1. Ana Sayfa
  2. Yazara Göre Listele

Yazar "Albayrak, Arda" seçeneğine göre listele

Listeleniyor 1 - 2 / 2
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
  • Küçük Resim Yok
    Yayın
    Minimizing inventory costs by safety stock level modeling
    (Maltepe Üniversitesi, 2017) Albayrak, Arda; Karslı, Gamze; Demircan, Yasemin Şengün; Ünen, Hüseyin Can
    Lubricant markets are becoming even more competitive and therefore companies are relentlessly striving to reduce the inventory running costs to lessen the company expenses at a reasonable level in order to remain competitive edge in this highly volatile environment. lt helps the companies becoming profitable and thus business grow. ln this study, our main goal focusing on imported commodities from other branches of the company in Europe. These goods are not due to the Company Policy blended here in the country...
  • Yükleniyor...
    Küçük Resim
    Yayın
    Müşteri ilişkilerinin müşteri hizmet seviyesine etkileri
    (Maltepe Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2020) Albayrak, Arda; Tanyaş, Mehmet
    Bu tez çalışması ile Müşteri İlişkilerinin Müşteri Hizmet Seviyesine Etkileri ve Hizmet Seviyesini arttıracak uygulanalar incelenmiştir. Tezimiz üç ana kısımdan oluşmaktadır. Birinci kısımda lojistik uygulamaları, ikinci kısımda tedarik zinciri kavramı ve üçüncü kısımda Müşteri İlişkilerinin Müşteri Hizmet Seviyesine etkisi ele alınmıştır. Rekabetin giderek arttığı pazarda güçlü tedarik zinciri yapısı olan şirketlerin avantajlı olduğu bir çok tez konusu olmuş ve anlaşılmıştır. Tedarik Zinciri halkalarından birisi olan Müşteri İlişkilerinin, müşteri beklentilerini karşılamak ve rakiplerden bir adım öne geçmek için hizmet seviyesini arttıracak temel yöntemler üzerine hazırlanan bu tezde ilgili tüm konuları detaylıca incelemiş olacağız. Müşteri hizmet seviyesini arttırmaya yönelik inceleyeceğimiz konular; EDI entegrasyonu, müşteri aktif ürün portföy takibi, randevulu teslimat, müşterilerin teslimat standardları ve karşılama oranları incelenmesi olacaktır. Müşteri hizmet seviyesinin artmasının sağlayacağı faydaların başında müşteri memnuniyeti ve şirket karlılına pozitif etki gelir. Müşteri memnuniyetini arttırmanın dolaylı olarak pazar payına da etki edebileceği düşünülmektedir.

| Maltepe Üniversitesi | Kütüphane | Açık Bilim Politikası | Açık Erişim Politikası | Rehber | OAI-PMH |

Bu site Creative Commons Alıntı-Gayri Ticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile korunmaktadır.


Maltepe Üniversitesi Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı, İstanbul, TÜRKİYE
İçerikte herhangi bir hata görürseniz lütfen bize bildirin

DSpace 7.6.1, Powered by İdeal DSpace

DSpace yazılımı telif hakkı © 2002-2025 LYRASIS

  • Çerez Ayarları
  • Gizlilik Politikası
  • Son Kullanıcı Sözleşmesi
  • Geri Bildirim