Yazar "Hasipek, Deniz" seçeneğine göre listele
Listeleniyor 1 - 1 / 1
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
Yayın Pazarlamada bütünleşik ürün yaşam döngüsü kavramı(Maltepe Üniversitesi, 2019) Yüce, Deniz; Hasipek, Deniz; Telli, GoncaBu çalışmada, ürün yaşam döngüsü kavramı pazar, rekabet, müşteri ve yönetim açısından geliştirilen stratejiler açısından bütünleşik olarak ele alınmıştır. Ayrıca bu çalışmada, bütünleşik ürün yaşam döngüsü kavramı dört ana döngüde (Gözlem, Ürün Geliştirme, Pazar ve Tamamlayıcı Döngü) modellenmiştir. Bütünleşik ürün yaşam döngüsü kavramının pazarlama yöneticileri için önemi bütünleşik ürün yaşam döngüsünün her aşamasına uygun üretilen karlılık, maliyet ve markalaşma gibi farklı stratejilerin olduğu düşüncesinden ve bunun bütüncül olarak analiz etmek istenmesinden oluşmaktadır. Bu araştırma konularıyla ilgili olarak tanıtımsal bir çerçeve çizilmeye çalışılmıştır.