Arşiv logosu
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
Arşiv logosu
  • Koleksiyonlar
  • Sistem İçeriği
  • Araştırmacılar
  • Projeler
  • Birimler
  • Analiz
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
  1. Ana Sayfa
  2. Yazara Göre Listele

Yazar "Hasipek, Deniz" seçeneğine göre listele

Listeleniyor 1 - 1 / 1
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
  • Küçük Resim Yok
    Yayın
    Pazarlamada bütünleşik ürün yaşam döngüsü kavramı
    (Maltepe Üniversitesi, 2019) Yüce, Deniz; Hasipek, Deniz; Telli, Gonca
    Bu çalışmada, ürün yaşam döngüsü kavramı pazar, rekabet, müşteri ve yönetim açısından geliştirilen stratejiler açısından bütünleşik olarak ele alınmıştır. Ayrıca bu çalışmada, bütünleşik ürün yaşam döngüsü kavramı dört ana döngüde (Gözlem, Ürün Geliştirme, Pazar ve Tamamlayıcı Döngü) modellenmiştir. Bütünleşik ürün yaşam döngüsü kavramının pazarlama yöneticileri için önemi bütünleşik ürün yaşam döngüsünün her aşamasına uygun üretilen karlılık, maliyet ve markalaşma gibi farklı stratejilerin olduğu düşüncesinden ve bunun bütüncül olarak analiz etmek istenmesinden oluşmaktadır. Bu araştırma konularıyla ilgili olarak tanıtımsal bir çerçeve çizilmeye çalışılmıştır.

| Maltepe Üniversitesi | Kütüphane | Açık Bilim Politikası | Açık Erişim Politikası | Rehber | OAI-PMH |

Bu site Creative Commons Alıntı-Gayri Ticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile korunmaktadır.


Maltepe Üniversitesi Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı, İstanbul, TÜRKİYE
İçerikte herhangi bir hata görürseniz lütfen bize bildirin

DSpace 7.6.1, Powered by İdeal DSpace

DSpace yazılımı telif hakkı © 2002-2025 LYRASIS

  • Çerez Ayarları
  • Gizlilik Politikası
  • Son Kullanıcı Sözleşmesi
  • Geri Bildirim