Arşiv logosu
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
Arşiv logosu
  • Koleksiyonlar
  • Sistem İçeriği
  • Araştırmacılar
  • Projeler
  • Birimler
  • Analiz
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
  1. Ana Sayfa
  2. Yazara Göre Listele

Yazar "Pehlevan, Berna" seçeneğine göre listele

Listeleniyor 1 - 1 / 1
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
  • Küçük Resim Yok
    Yayın
    Okul öncesi çocuklarda mekânsal becerilerin değerlendirilmesi
    (Maltepe Üniversitesi, 2019) Madendere, Zeliha; Durmuş, Yağmur; Pehlevan, Berna; Can, Reyhan
    Amaç: Okul öncesi dönem, çocuklarda temel mekânsal kavramların kazanıldığı önemli bir dönemdir. Milli Eğitim Bakanlığının Okul Öncesi Eğitim Programında, mekânsal becerilerle ilgili kazanımların arasında, 48-60 aylık çocuklar için “mekânda konum ile ilgili yönergeleri uygular.” , 60-72 aylık çocuklar için “Bir dizi içerisindeki nesneleri birbirine göre konumlarını söyler.” ifadeleri yer almaktadır. Çocukların mekânsal becerileri kazanmaları ve bu becerileri günlük hayatta kullanabilmeleri gelişimsel açıdan önemli bir yer taşımaktadır. Bu bilgiler ışığında çalışma çocukların mekânda konum becerilerini değerlendirmek amacıyla planlanmıştır.

| Maltepe Üniversitesi | Kütüphane | Açık Bilim Politikası | Açık Erişim Politikası | Rehber | OAI-PMH |

Bu site Creative Commons Alıntı-Gayri Ticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile korunmaktadır.


Maltepe Üniversitesi Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı, İstanbul, TÜRKİYE
İçerikte herhangi bir hata görürseniz lütfen bize bildirin

DSpace 7.6.1, Powered by İdeal DSpace

DSpace yazılımı telif hakkı © 2002-2025 LYRASIS

  • Çerez Ayarları
  • Gizlilik Politikası
  • Son Kullanıcı Sözleşmesi
  • Geri Bildirim