Arşiv logosu
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
Arşiv logosu
  • Koleksiyonlar
  • Sistem İçeriği
  • Araştırmacılar
  • Projeler
  • Birimler
  • Analiz
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
  1. Ana Sayfa
  2. Yazara Göre Listele

Yazar "Polat, Arzu" seçeneğine göre listele

Listeleniyor 1 - 1 / 1
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
  • Yükleniyor...
    Küçük Resim
    Yayın
    Özel program ve proje uygulayan ortaokullarda öğrenim gören öğrenci velileri memnuniyet durumları ve etkileyen etmenler
    (T.C. Maltepe Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2022) Polat, Arzu; Gürcan, Ayşen
    Araştırmamızın amacı Özel Program ve Proje Uygulayan Ortaokullarda Öğrenim Gören Öğrenci Velilerin Memnuniyet Durumları ve Etkileyen Etmenleri tespit etmektir. Bu amaçla İstanbul Anadolu Yakası’nda bulunan ilçelerdeki iki proje ve iki normal imam hatip ortaokulu olmak üzere dört okul velilerine araştırmacı tarafından geliştirilen anket uygulanmıştır. Anket sonuçları ve demografik bulgular incelenerek konu ile ilgili bulgulara ulaşılmıştır. Araştırmanın örnek grubunu 412 veli oluşturmaktadır. Araştırma sonucunca veli memnuiyetlerinin genel olarak yüksek olduğu araştırmaya katılan velilerin genel memnuiyet ortalamalarının ise sıklıkla düzeyinde olduğu tespit edilmiştir. Okulun sunduğu hizmetler 11 başlık altında belirlenmiş bu başlıklardan en yüksek ortalamaya sahip hizmet alanı öğrenci işlerininim sahip olduğu tespit edilmiştir. En az ortalamaya sahip olan hizmet alanı ise sosyal, kültürel ve spor etkinliklerinin olduğu görülmektedir. Velilerin okulla iletişim, güvenlik, öğretmenlere yönelik memnuniyet, PDR hizmetleri, okulun sahip olduğu fiziki koşullar, okulun eğitim öğretim etkinlikleri, ders dışı dinlenme ihtiyaçlarının karşılanması ile okulun topluma etkileri konusunda veli memnuniyetin yüksek olduğu tespit edilmiştir. Demografik bulgulardan yaş, velinin gelir durumu, velilerin meslekleri, velinin çocuk sayısı ve velinin okulda kaçıncı çocuğu olduğuna göre anlamlı bir fark olmadığı tespit edilmiştir. Okul türü, cinsiyet, medeni durum, eğitim durumu ve veli kıdemi değişkenleri açısından anlamlı farklılıklar tespit edilmiştir.

| Maltepe Üniversitesi | Kütüphane | Açık Bilim Politikası | Açık Erişim Politikası | Rehber | OAI-PMH |

Bu site Creative Commons Alıntı-Gayri Ticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile korunmaktadır.


Maltepe Üniversitesi Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı, İstanbul, TÜRKİYE
İçerikte herhangi bir hata görürseniz lütfen bize bildirin

DSpace 7.6.1, Powered by İdeal DSpace

DSpace yazılımı telif hakkı © 2002-2025 LYRASIS

  • Çerez Ayarları
  • Gizlilik Politikası
  • Son Kullanıcı Sözleşmesi
  • Geri Bildirim