Yazar "Tek, Nusret" seçeneğine göre listele
Listeleniyor 1 - 1 / 1
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
Yayın Digital marketing on Turkey oil sector(Maltepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-05) Tek, Nusret; Telli, GoncaGünümüzde geleneksel pazarlamanın temel prensipleri birçok iş dalında etkin olarak uygulanıyor ve geçerliliğini koruyor. Teknolojinin hızlı gelişmesi ve gelişimine devam etmesi dijital pazarlamanın önemini oldukça arttırmakta ve sosyal medya araçlarının hayatımızda daha çok yer almasını sağlamaktadır. Teknolojik akıllı cihazların kullanımının artmasıyla geleneksel pazarlamanın yerini dijital pazarlamanın doldurmaya, şirketlerin de dijital pazarlama kanallarını aktif olarak kullanmaya başladıkları görülmektedir. Çok hızlı gelişen teknoloji, mobil cihazların kullanımındaki artışlar insanların yaşam tarzlarını değiştirdiği gibi satın alma alışkanlıklarını da günden güne değiştirmektedir. Bu sebepten dolayı firmalar ürünlerinin pazarlanmasında dijital pazarlamaya da bütçe ayırmaya başlamışlardır. Günümüz teknolojisinin firmalar tarafından hedef kitleye ulaşmada en aktif kanallardan biri olarak kullanılması işlerini kolaylaştırıp maliyetlerini de düşürmektedir. Bu çalışmada dijital pazarlamanın Türkiye akaryakıt sektöründe hangi yöntemlerle kullanıldığı, müşterilere ve firmalara ne gibi faydalar sağladığı incelenmektedir.