Yazar "Tepe, Harun" seçeneğine göre listele
Listeleniyor 1 - 3 / 3
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
Yayın Evrensel Bildirgenin 70. yılında insan hakları ve eğitimi: güçlükler ve umutlar(Maltepe Üniversitesi, 2020) Tepe, Harun; Kuçuradi, İoannaİnsan Hakları Evrensel Bildirgesi'nin BM Genel Kurulu tarafından kabul edilmesinin üzerinden 70 yıl geçti. İnsan haklarının ihlal edilemediği bir dünya özleminin açık bir biçimde dile getirildiği, İkinci Dünya Savaşında yaşayan acıların bir daha yaşanmaması için oluşturulan Evrensel Bildilge ulusal ve uluslararası hukukun anayasası haline geldi. İnsan hakları ulusal anayasa ve yasaların, uluslararası bildirge ve sözleşmelerin ayrılmaz bir parçası oldu...Yayın Meslek ''etikleri''i: temelleri ve sorunları(Maltepe Üniversitesi, 2006) Tepe, Harun; Çotuksöken, BetülGünümüz insanları birçok açıdan atalarından daha şanslı. Çağdaş bilim ve teknolojinin olanaklarından yararlanarak daha uzun ve daha rahat bir yaşam sürüyorlar. Daha önce tedavisi mümkün olmayan hastalıklar iyileştirilebiliyor, daha önceleri hayal bile edilemeyen teknolojik başarılarla, uzayda üsler kurulup uzayın derinliklerinde araştırmalar yürütülüyor, mevcut internet ağı dünyanın farklı bölgelerinden insanların iletişimine olanak sağlıyor.Yayın NationaIism and patriotism from the perspective of human rights(Maltepe Üniversitesi, 2014) Tepe, Harun; Kuçuradi, İoannaNationalism, in its various kinds, is a product of "us and them" categorization. The ideology of nationalism discriminates against ethnic and religious minorities and also faces us as a socio-political discourse that conceals social cla§s discrepancies and the inequalities existing between man and woman. The nationalist ideology, be it populist or communist or fascist, describes a selected people as "us" and excludes other groups as "others" based on its founding criteria. Here the concept "us", which is used to depict the construct of "people", represents the conceived and imaginary state of person5 who are unaware of each other's existence in reality and visuality. (A. Kaya 2006,105)