“Öğrenciyi düşündürmeden bir kazanım elde edilemez”

dc.authorid0000-0002-3631-5990
dc.contributor.authorDirek, Nuran
dc.date.accessioned2024-09-27T14:10:17Z
dc.date.available2024-09-27T14:10:17Z
dc.date.issued2020
dc.departmentMaltepe Üniversitesi
dc.description.abstractBugün ülkemizdeki eğitim sisteminin en büyük sorunu, ezbere dayalı olması. Sistem anlamayı değil, ezberlemeyi dayatıyor. Dolayısıyla okuduğunu anlamayan çocukların sayısı giderek çoğalıyor. PISA sınavı sonuçları da en büyük eksiğimizin okuduğunu anlamama olduğunu açıkça gösteriyor. Bu sorunun çözümünde çocuklara sorgulamanın yolunu açan felsefe eğitiminin rolü büyük. Türkiye Felsefe Kurumu Çocuklar için Felsefe Birimi Başkanı ve felsefe öğretmeni Nuran Direk ile Çocuklar için Felsefe Eğitimi, Değerler Eğitimi ve İnsan Hakları Eğitiminin önemi üzerine konuştuk.
dc.identifier.citationDirek, Nuran. (2020). “Öğrenciyi düşündürmeden bir kazanım elde edilemez”, İnsan Hakları Araştırma ve Uygulama Merkezi UNESCO Felsefe ve İnsan Hakları Kürsüsü Bülteni, T.C.Maltepe Üniversitesi. (6), s.11-13.
dc.identifier.endpage13
dc.identifier.issn2587 - 148X
dc.identifier.issue6
dc.identifier.startpage11
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12415/12830
dc.language.isotr
dc.publisherT.C.Maltepe Üniversitesi
dc.relation.ispartofİnsan Hakları Araştırma ve Uygulama Merkezi UNESCO Felsefe ve İnsan Hakları Kürsüsü Bülteni
dc.relation.publicationcategoryDiğer
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectÖğrenci
dc.subjectKazanım
dc.subjectEğitim
dc.subjectTürkiye Felsefe Kurumu
dc.title“Öğrenciyi düşündürmeden bir kazanım elde edilemez”
dc.typeOther
dspace.entity.typePublication

Dosyalar

Orijinal paket
Listeleniyor 1 - 1 / 1
Yükleniyor...
Küçük Resim
İsim:
Nuran Direk, “Öğrenciyi düşündürmeden bir kazanım elde edilemez”.pdf
Boyut:
357.92 KB
Biçim:
Adobe Portable Document Format
Açıklama:
Tam Metin / Full Text
Lisans paketi
Listeleniyor 1 - 1 / 1
Küçük Resim Yok
İsim:
license.txt
Boyut:
1.17 KB
Biçim:
Item-specific license agreed to upon submission
Açıklama: