Müşteri başarı yöneticisi mi dediniz?

Küçük Resim Yok

Tarih

2020

Dergi Başlığı

Dergi ISSN

Cilt Başlığı

Yayıncı

Maltepe Üniversitesi

Erişim Hakkı

CC0 1.0 Universal
info:eu-repo/semantics/openAccess

Araştırma projeleri

Organizasyon Birimleri

Dergi sayısı

Özet

Müşterinin başarısı; bir sorunun çözülmesi, müşteriye yol gösterilmesi, uygulama noktalarında müşteriyle birlikte pratik çözümler geliştirme, müşterinin beklentilerinin ele alınıp yaratıcı öneriler veya süreçler oluşturulması, hız, müşteri etkileşimlerinde isabetlilik, müşteriye sunulan çözümlerde doğruluk oranlarında artış, işbirliğiyle yeni tarz ve teknikler geliştirme, diğerlerine tavsiye olarak ilk akla gelenler. Yani müşterinin tarafında onu tatmin edecek, şirketle müşteri etkileşimini sürdürecek ve olumlu kılacak konular...

Açıklama

Anahtar Kelimeler

Müşteri, Yönetici, Müşteri başarı yöneticisi, İş dünyası, Dijitalleşme, Dijital dönüşüm

Kaynak

Ad-HOC

WoS Q Değeri

Scopus Q Değeri

Cilt

2

Sayı

17

Künye

Telli, G. (2020). Müşteri başarı yöneticisi mi dediniz. Ad-HOC. 2(17), s. 88-89.