The educational teaching process mediated by virtual teaching-learning environments: a practical example
Küçük Resim Yok
Tarih
2021
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Yayıncı
Maltepe Üniversitesi
Erişim Hakkı
info:eu-repo/semantics/openAccess
Özet
Since the epidemiological situation in the world, many educational systems adopted the Distance Learning modality as the way to develop the teaching process. In this context, it is decisive to integrate the Information and Communication Technologies (ICT) to increase the e ciency of the teaching-learning process and to fulfill the general goals of the Study Plan E in Higher Education in Cuba. Besides, the methodological line of work of the Department of Spanish-Literature of the University of Camagüey was considered, which points out The scientific methodological training of the teachers for the integration of the disciplines through integrator classes, Work Practice, midterm and final exams, as well as the conclusion of studies in order to successfully guarantee the demands of the Model of the professional and the Study Plan E for the degree in Spanish-Literature...
Dünyadaki epidemiyolojik durumdan bu yana, pek çok eğitim sistemi, öğretim sürecini geliştirme yolu olarak Uzaktan Öğrenme modelini benimsemiştir. Bu bağlamda, Küba'da Yüksek Öğretimde Eğitim Planı E'nin genel hedeflerini yerine getirmek ve öğretme-öğrenme sürecinin verimliliğini artırmak için Bilgi ve İletişim Teknolojilerini (BİT) entegre etmek önemlidir. Bunun yanı sıra, Camagüey Üniversitesi İspanyol-Edebiyat Bölümü'nün metodolojik çalışma çizgisi de dikkate alınmış, bu da öğretmenlerin, disiplinlerin bütünleştirilmesi için bütünleştirici sınıflar aracılığıyla spesifik metodolojilerde eğitilmesi, iş Uygulaması, ara sınav ve final sınavlarının entegre edilmesi için bilimsel metodolojik eğitimini gerektirmiştir. Bu nedenle, Küba Camagüey Üniversitesi İspanyol-Edebiyatı Eğitimi Derecesinin 2. yılındaki günlük kurs öğrencilerinden Sanal Öğrenme Ortamı'nın (VLE), özellikle Modüler Nesne Yönelimli uygulamasından elde edilen sonuçlar Uzaktan Öğrenim Ortamı (MOODLE), 2021 dersinde Evrensel Edebiyat II dersinde sunulmuştur...
Dünyadaki epidemiyolojik durumdan bu yana, pek çok eğitim sistemi, öğretim sürecini geliştirme yolu olarak Uzaktan Öğrenme modelini benimsemiştir. Bu bağlamda, Küba'da Yüksek Öğretimde Eğitim Planı E'nin genel hedeflerini yerine getirmek ve öğretme-öğrenme sürecinin verimliliğini artırmak için Bilgi ve İletişim Teknolojilerini (BİT) entegre etmek önemlidir. Bunun yanı sıra, Camagüey Üniversitesi İspanyol-Edebiyat Bölümü'nün metodolojik çalışma çizgisi de dikkate alınmış, bu da öğretmenlerin, disiplinlerin bütünleştirilmesi için bütünleştirici sınıflar aracılığıyla spesifik metodolojilerde eğitilmesi, iş Uygulaması, ara sınav ve final sınavlarının entegre edilmesi için bilimsel metodolojik eğitimini gerektirmiştir. Bu nedenle, Küba Camagüey Üniversitesi İspanyol-Edebiyatı Eğitimi Derecesinin 2. yılındaki günlük kurs öğrencilerinden Sanal Öğrenme Ortamı'nın (VLE), özellikle Modüler Nesne Yönelimli uygulamasından elde edilen sonuçlar Uzaktan Öğrenim Ortamı (MOODLE), 2021 dersinde Evrensel Edebiyat II dersinde sunulmuştur...
Açıklama
Anahtar Kelimeler
Distance learning, Teaching-learning process, MOODLE, Uzaktan öğrenme, Öğretme-öğrenme süreci, MOODLE
Kaynak
MUISC'16 - International Faculty of Engineering and Natural Sciences Student Congress
WoS Q Değeri
Scopus Q Değeri
Cilt
Sayı
Künye
Cardoso, A. S., Vazquez, E. L. ve Perez Leyva, G. Z. (2021). The educational teaching process mediated by virtual teaching-learning environments: a practical example / Sanal öğretim-öğrenme ortamlarının aracılık ettiği eğitim öğretim süreci: pratik bir örnek. MUISC'16 - International Faculty of Engineering and Natural Sciences Student Congress içinde (38-39 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.