E-Ticaret ana arter mi oluyor?
Yükleniyor...
Tarih
2020
Yazarlar
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Yayıncı
Maltepe Üniversitesi
Erişim Hakkı
info:eu-repo/semantics/openAccess
Özet
Küreselleşmeyle birlikte, ulusal ve uluslararası alanda ticaretin boyutları oldukça genişledi. COVID-19 salgını ise bu genişleyen sistemi genç yaşlı tanımaksızın her yaştan insanın alışveriş yaptığı bir yapıya dönüştürdü. Günümüzde firmalar için sanal dünyada yer almak ve iletişim teknolojilerini bu mecrada etkin ve verimli kullanabilmek temel bir zorunluluk halini aldı. Dolayısıyla bundan on yıl önceki ticaret yapısı da e-ticaret yapısı da değişti.
Extents of commerce in the national and international field enlarged significantly through globalization. Simultaneously, the COVID-19 pandemic turns this enlarging system into a structure that people of all ages without knowing young old do shopping. Being involved in the virtual world and using communication technologies efficiently and influentially in this medium has become a basic necessity for the companies.
Extents of commerce in the national and international field enlarged significantly through globalization. Simultaneously, the COVID-19 pandemic turns this enlarging system into a structure that people of all ages without knowing young old do shopping. Being involved in the virtual world and using communication technologies efficiently and influentially in this medium has become a basic necessity for the companies.
Açıklama
Anahtar Kelimeler
E-Ticaret, Küreselleşme, Covid-19, Bilgi çağı
Kaynak
Scienceup
WoS Q Değeri
Scopus Q Değeri
Cilt
1
Sayı
5
Künye
Telli, S. G. (2022). E-Ticaret ana arter mi oluyor? / Is e-commerce becoming the main artery? Maltepe Üniversitesi, Scienceup, 5, s. 16-21.