Nasıl bir eğitim?

Yükleniyor...
Küçük Resim

Tarih

2020

Dergi Başlığı

Dergi ISSN

Cilt Başlığı

Yayıncı

Maltepe Üniversitesi

Erişim Hakkı

info:eu-repo/semantics/openAccess

Araştırma projeleri

Organizasyon Birimleri

Dergi sayısı

Özet

Eğitim çevrelerinde sık sık duyduğumuz bir söz, eğitimin “öğrenci merkezli" olması gerektiğidir. İnsan eğitiminin amacı göz önünde bulundurularak anlaşıldığında ve bu amaca ulaştırma umudunu veren yollar izlendiğinde çok önemli olan bu talep, bugün bunun adına yapılanlara bakılırsa, bunların çoğu zaman öğrenci popülizmine götürdüğünü, dolayısıyla getiriliş amacına ters düşebilen sonuçlara yol açtığını görüyoruz.
A statement that we often hear in educational circles is that education should be “student-centered." This demand is significant when it is understood by considering the purpose of human education and following the paths that give hope to achieve this goal. However, if we consider the contemporary practices implemented for its sake, we see that they lead to student populism, and lead to results that may be contrary to its original purpose.

Açıklama

Anahtar Kelimeler

Öğrenci popülizmi, Felsefe, Kişinin özgürleşmesi, Çevre sorunları, Kalkınma politikaları

Kaynak

Scienceup

WoS Q Değeri

Scopus Q Değeri

Cilt

1

Sayı

4

Künye

Kuçuradi, I. (2020). Nasıl bir eğitim? / Education, but how? Maltepe Üniversitesi, Scienceup, 4, s. 34-37.