About the increase of raiway vehivles braking power in degraded adhesion by use of complementary magnetic rail brake
Küçük Resim Yok
Tarih
2016
Yazarlar
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Yayıncı
Maltepe Üniversitesi
Erişim Hakkı
info:eu-repo/semantics/openAccess
Özet
The presint study analyses the possibility and the advantages of using the magnetic rail brake (MRB) in combination with the UIC brake for increasing the braking power in low wheel-rail adhesion conditions...
Bu çalışmada, tekerlek-ray tutunma koşullarında fren gücünün UIC fren sistemi ile kombinasyonlu manyetik frenle (MRB) artırılması olasılığı ve avantajları analiz edilmiştir...
Bu çalışmada, tekerlek-ray tutunma koşullarında fren gücünün UIC fren sistemi ile kombinasyonlu manyetik frenle (MRB) artırılması olasılığı ve avantajları analiz edilmiştir...
Açıklama
Anahtar Kelimeler
Demiryolu aracı, Frenleme gücü, Tekerlek-ray tutunması, Tekerlek sürgü koruma cihazları, Manyetik ray fren
Kaynak
MUISC'16 - International Faculty of Engineering and Natural Sciences Student Congress
WoS Q Değeri
Scopus Q Değeri
Cilt
Sayı
Künye
Mihai Molie, T. ve Şumandan, I. V. (2016). About the increase of raiway vehivles braking power in degraded adhesion by use of complementary magnetic rail brake / Tamamlayıcı manyetik frenler kullanarak tutunmanın düşük olduğu demiryolu araçlarında frenleme gücü artışı. Güvenoğlu, E. (ed.). MUISC'16 - International Faculty of Engineering and Natural Sciences Student Congress içinde (20-22 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.