About the increase of raiway vehivles braking power in degraded adhesion by use of complementary magnetic rail brake

Küçük Resim Yok

Tarih

2016

Dergi Başlığı

Dergi ISSN

Cilt Başlığı

Yayıncı

Maltepe Üniversitesi

Erişim Hakkı

info:eu-repo/semantics/openAccess

Araştırma projeleri

Organizasyon Birimleri

Dergi sayısı

Özet

The presint study analyses the possibility and the advantages of using the magnetic rail brake (MRB) in combination with the UIC brake for increasing the braking power in low wheel-rail adhesion conditions...
Bu çalışmada, tekerlek-ray tutunma koşullarında fren gücünün UIC fren sistemi ile kombinasyonlu manyetik frenle (MRB) artırılması olasılığı ve avantajları analiz edilmiştir...

Açıklama

Anahtar Kelimeler

Demiryolu aracı, Frenleme gücü, Tekerlek-ray tutunması, Tekerlek sürgü koruma cihazları, Manyetik ray fren

Kaynak

MUISC'16 - International Faculty of Engineering and Natural Sciences Student Congress

WoS Q Değeri

Scopus Q Değeri

Cilt

Sayı

Künye

Mihai Molie, T. ve Şumandan, I. V. (2016). About the increase of raiway vehivles braking power in degraded adhesion by use of complementary magnetic rail brake / Tamamlayıcı manyetik frenler kullanarak tutunmanın düşük olduğu demiryolu araçlarında frenleme gücü artışı. Güvenoğlu, E. (ed.). MUISC'16 - International Faculty of Engineering and Natural Sciences Student Congress içinde (20-22 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.