Disiplinlerarası sınıf ekipleriyle akran temelli terapötik grup desteği

Yükleniyor...
Küçük Resim

Tarih

2022

Dergi Başlığı

Dergi ISSN

Cilt Başlığı

Yayıncı

Maltepe Üniversitesi

Erişim Hakkı

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
info:eu-repo/semantics/openAccess

Araştırma projeleri

Organizasyon Birimleri

Dergi sayısı

Özet

Verimli bir öğrenme deneyimi, çocuklar kadar öğretmenlerin de duygusal ihtiyaçlarının gözetildiği, çocukların destekleyici ilişkiler içinde kendilerini güvende hissettikleri bir okul ikliminde gerçekleşebilmektedir. Öğrenme ve öğretme süreçleri sosyal ve duygusal boyutlarının yanı sıra nörolojik ve biyolojik boyutları olan bir deneyimdir. Öğretmenlik duygusal yükü en yüksek meslekler arasında gösterilmektedir. Öğrenme deneyiminin anlaşılmasında öğretmenin mesleki ve kişisel deneyimlerinin duygusal boyutu ile çocuğun okul öncesi dönemde gelişiminde etkili olan aile ortamı kaynaklı duygusal, sosyal ve bilişenlerin anlaşılmasına gerek vardır...

Açıklama

Anahtar Kelimeler

SOYAÇ modeli, Akran temelli terapötik destek, Disiplinlerarası ekip

Kaynak

Okuldayız Üsküdar: Travma Bilgisine Dayalı Okul Temelli Toplum Çalışmaları SOYAÇ Modeli Sempozyumu ''Bildiri Özetleri''

WoS Q Değeri

Scopus Q Değeri

Cilt

Sayı

Künye

Bademci, H. Ö. (2022). Disiplinlerarası sınıf ekipleriyle akran temelli terapötik grup desteği. Okuldayız Üsküdar: Travma Bilgisine Dayalı Okul Temelli Toplum Çalışmaları SOYAÇ Modeli Sempozyumu ''Bildiri Özetleri'' içinde (15-15 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi Yayınları.