Disiplinlerarası sınıf ekipleriyle akran temelli terapötik grup desteği
Yükleniyor...
Tarih
2022
Yazarlar
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Yayıncı
Maltepe Üniversitesi
Erişim Hakkı
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess
Özet
Verimli bir öğrenme deneyimi, çocuklar kadar öğretmenlerin de duygusal ihtiyaçlarının gözetildiği, çocukların destekleyici ilişkiler içinde kendilerini güvende hissettikleri bir okul ikliminde gerçekleşebilmektedir. Öğrenme ve öğretme süreçleri sosyal ve duygusal boyutlarının yanı sıra nörolojik ve biyolojik boyutları olan bir deneyimdir. Öğretmenlik duygusal yükü en yüksek meslekler arasında gösterilmektedir. Öğrenme deneyiminin anlaşılmasında öğretmenin mesleki ve kişisel deneyimlerinin duygusal boyutu ile çocuğun okul öncesi dönemde gelişiminde etkili olan aile ortamı kaynaklı duygusal, sosyal ve bilişenlerin anlaşılmasına gerek vardır...
Açıklama
Anahtar Kelimeler
SOYAÇ modeli, Akran temelli terapötik destek, Disiplinlerarası ekip
Kaynak
Okuldayız Üsküdar: Travma Bilgisine Dayalı Okul Temelli Toplum Çalışmaları SOYAÇ Modeli Sempozyumu ''Bildiri Özetleri''
WoS Q Değeri
Scopus Q Değeri
Cilt
Sayı
Künye
Bademci, H. Ö. (2022). Disiplinlerarası sınıf ekipleriyle akran temelli terapötik grup desteği. Okuldayız Üsküdar: Travma Bilgisine Dayalı Okul Temelli Toplum Çalışmaları SOYAÇ Modeli Sempozyumu ''Bildiri Özetleri'' içinde (15-15 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi Yayınları.