İdolümsün, idolüm, idol

dc.authorid0000-0002-8238-3185en_US
dc.contributor.authorTelli, Gonca
dc.date.accessioned2024-07-12T21:33:29Z
dc.date.available2024-07-12T21:33:29Z
dc.date.issued2021en_US
dc.departmentMaltepe Üniversitesien_US
dc.description.abstractGerçekten de insanlar hayranlık besledikleri kişilerin özelliklerine sahip olmak, onlarla özdeşleşmek, onlar gibi davranış göstermek, eğer bunları sağlayamıyorlarsa bile yakınından geçmek gibi davranış seçimlerinde bulunurlar. Aslında bu popüler, ünlü ve etkili kişilere de çoğu zaman bu yüzden özenir ve onlar gibi olmak isterler. Oysaki genelde idol tabir edilen kişilerin yaşam tarzı, giyimi, sosyal ortamdaki halleridir asıl ilgiyi çeken. Bunların çoğu da sembolik anlamlar taşımaktadır. Aslında tüketicinin ilgisi bu sembolik unsurlaradır. Mesela Amerikalı magazin yıldızı Kim Kardashian bu sembollerden biri; yeni nesil zengin ve seksapeli yüksek bir imparatoriçe olabilmenin sembolü. Neredeyse, zenginliği ve Paris Hilton gibi bir sosyetenin arkadaşı olmak veya "party girl" olmak dışında bir hiçken skandallar kraliçesi haline dönüşmüştür...en_US
dc.identifier.citationTelli, G. (2021). İdolümsün, idolüm, idol. Ad-HOC. 2(24), s. 34-36.en_US
dc.identifier.endpage36en_US
dc.identifier.issn2667-6605
dc.identifier.issue24en_US
dc.identifier.startpage34en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12415/6552
dc.identifier.volume2en_US
dc.institutionauthorTelli, Gonca
dc.language.isotren_US
dc.publisherMaltepe Üniversitesien_US
dc.relation.ispartofAd-HOCen_US
dc.relation.publicationcategoryUlusal Editör Denetimli Dergide Makaleen_US
dc.rightsCC0 1.0 Universal*
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/*
dc.snmzKY09059
dc.subjectİdolen_US
dc.subjectHayranen_US
dc.subjectTakliten_US
dc.subjectSembolen_US
dc.subjectDijital medyaen_US
dc.subjectİnfluenceren_US
dc.subjectSanal karakteren_US
dc.titleİdolümsün, idolüm, idolen_US
dc.typeOther
dspace.entity.typePublication

Dosyalar