Dinamik bulanıklığı çözer mi?

Küçük Resim Yok

Tarih

2019

Dergi Başlığı

Dergi ISSN

Cilt Başlığı

Yayıncı

Maltepe Üniversitesi

Erişim Hakkı

CC0 1.0 Universal
info:eu-repo/semantics/openAccess

Araştırma projeleri

Organizasyon Birimleri

Dergi sayısı

Özet

Sanki çamaşır ya da bulaşık deterjanı kirve leke çözücüsü gibi bir başlık değil mi sizce? Ama aslında pazarlama alanında çalışanlarve yönetici pozisyonunda olanlar bilirler ki çevresel yapıda ekonomik bir kriz, müşterinin farklı rakibe gitmesi ya da politik bazı olaylar gibi faktörler aslında pazarı olabildiğince bulanıklaştırıp ileriye bakıştaki netliği ortadan kaldırır. Esasen bulanıklık açık seçik ve net olmayan ya da niteliği tam olarak anlaşılmayanı da betimliyor...

Açıklama

Anahtar Kelimeler

Dinamiklik, Bulanıklık, Gelecek, Pazar dinamiği, Vaat edilmiş liman, Müşteri memnuniyeti, Yapay zeka

Kaynak

Ad-HOC

WoS Q Değeri

Scopus Q Değeri

Cilt

1

Sayı

9

Künye

Telli, G. (2019). Dinamik bulanıklığı çözer mi. Ad-HOC. 1(9), s. 58-59.