Sağlık programlarında okuyan öğrencilerin klinik uygulamalardan beklentileri ve karşılaştıkları güçlüklerinin değerlendirilmesi

Küçük Resim Yok

Tarih

2015

Dergi Başlığı

Dergi ISSN

Cilt Başlığı

Yayıncı

İstanbul Şişli Meslek Yüksekokulu

Erişim Hakkı

info:eu-repo/semantics/openAccess

Araştırma projeleri

Organizasyon Birimleri

Dergi sayısı

Özet

Verilen Eğitimin temel amacına ulaşabilmesi için, biz eğitimcilerin ülkenin gereksinimleri doğrultusunda, sağlık programı mezunlarından beklenen işlevler ve bu işlevleri yerine getirmek için mezunların sahip olması gereken yeterlilikler üzerinde ciddiyetle düşünmesi ve eğitimi bu yeterlilikleri sağlayacak şekilde düzenlemesi gerekir. Bu nedenlerle bu çalışma, bir meslek yüksek okulunun sağlık programlarında okuyan öğrencilerinin klinik uygulamalardan beklentilerini ve karşılaştıkları güçlükleri değerlendirmek, amacıyla tanımlayıcı olarak planlanmıştır.
To achieve the basic purpose of the given training, we according to the needs of the coun-try of educators, health programs expected of graduate studies and earnestly consider the qualifications should have the graduates to carry out this work and training must organize to provide this capability. For these reasons this study, vocational high expectations of the students studying in the clinical practice of health programs and to assess the difficulties they face in order was planned.

Açıklama

Anahtar Kelimeler

Sağlık Programları, Klinik Uygulama, Öğrenci, Beklenti, Sorun, Health Programs, Clinical Practise, Student, Expectation, Problem

Kaynak

I. Ulusal Şişli Sempozyumu Bildiri Kitabı

WoS Q Değeri

Scopus Q Değeri

Cilt

Sayı

Künye

Koç Tütüncü, S. ve Bağcı, G. (2015). Sağlık programlarında okuyan öğrencilerin klinik uygulamalardan beklentileri ve karşılaştıkları güçlüklerinin değerlendirilmesi / Expectations of clinical applications students in health programs and evaluation of the difficulties encountered. I. Ulusal Şişli Sempozyumu Bildiri Kitabı. s. 281-303.