Education management strategies of the world countries in the period of COVID-19

Küçük Resim Yok

Tarih

2021

Dergi Başlığı

Dergi ISSN

Cilt Başlığı

Yayıncı

Maltepe Üniversitesi

Erişim Hakkı

info:eu-repo/semantics/openAccess

Araştırma projeleri

Organizasyon Birimleri

Dergi sayısı

Özet

The COVID-19 pandemic has devastated students' lives in different ways, depending not only on their level and education, but also on where they have reached their programs. therefore, it is especially important to study the reforms of countries in the field of education management. Therefore, we must always be prepared for possible changes in education management during crises and be aware of changes in the education strategies of other countries. The Covid-19 period continues to be a period of learning diffculties for kindergartens, schools and universities. In this study, the coronavirus epidemic also known as COVID-19, which has started to be seen widely and still continues as of November 2019 and its impacts on the education sector are analyzed...
COVID-19 küresel salgını, öğrencilerin hayatlarını sadece seviyelerine ve eğitimlerine nereden ulaştıkları konusunda değil, aynı zamanda programlarına da nereden ulaştıkları konusunda farklı şekillerde yıkıma uğratmıştır. Bu nedenle, özellikle eğitim yönetimi alanında ülkelerin reformlarını incelemek önemlidir. Bunun için kriz sırasında eğitim yönetiminde olası değişikliklere her zaman hazırlıklı olmalı ve diğer ülkelerin eğitim stratejilerindeki değişikliklerin farkında olmalıyız. COVID-19 dönemi, anaokulları, ilköğretim ve üniversiteler için öğrenme zorluğu dönemi olmaya devam etmektedir. Bu çalışmada, Kasım 2019 itibarıyla yaygın olarak görülmeye başlayan ve halen devam eden COVID-19 olarak da bilinen korona virüs salgını ve eğitim sektörü üzerindeki etkileri analiz edilmektedir...

Açıklama

Anahtar Kelimeler

Education, Management, COVID-19, Pandemic, Pandemy, Education strategies, Eğitim, Yönetim, COVID-19, Küresel salgın, Eğitim stratejileri

Kaynak

MUISC'20-21 - International Faculty of Humanities and Social Sciences Student Congress

WoS Q Değeri

Scopus Q Değeri

Cilt

Sayı

Künye

İbanova, F. (2021). Education management strategies of the world countries in the period of COVID-19 / COVID-19 döneminde dünya ülkelerinin eğitim yönetimi stratejileri. MUISC'20-21 - International Faculty of Humanities and Social Sciences Student Congress içinde (80-81 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.