Arşiv logosu
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
Arşiv logosu
  • Koleksiyonlar
  • Sistem İçeriği
  • Araştırmacılar
  • Projeler
  • Birimler
  • Analiz
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
  1. Ana Sayfa
  2. Yazara Göre Listele

Yazar "Bayrav, Merve" seçeneğine göre listele

Listeleniyor 1 - 2 / 2
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
  • Küçük Resim Yok
    Yayın
    Okul öncesi öğretmenlerinin öğrenme merkezlerine ilişkin görüş ve uygulamalarının incelenmesi
    (Maltepe Üniversitesi, 2019) İrgun, Büşra; Çelebi, Büşra; Çelik, Damla Kübra; Abuzar, Ebrar; Bayrav, Merve; Çamlıbel Çakmak, Özlem
    Amaç: Bu araştırmanın amacı, okul öncesi öğretmenlerinin öğrenme merkezleri hakkındaki görüş ve uygulamalarının belirlenmesidir. Yöntem: Araştırmada nitel araştırma yöntemlerinden görüşme ve gözlem tekniği kullanılmıştır. Okul öncesi öğretmenlerinin öğrenme merkezleri hakkında görüşlerini belirlemek amacıyla araştırmacılar tarafından geliştirilen, dokuz açık uçlu sorudan oluşan yarı yapılandırılmış “Öğretmen Görüşme Formu” ve öğrenme merkezlerindeki uygulamalarını belirlemeye yönelik ise araştırmacılar tarafından hazırlanan “Öğrenme Merkezleri Gözlem Formu” kullanılmıştır. Araştırmanın katılımcılarını Bolu il merkezi ve ilçelerindeki, Milli Eğitim Bakanlığına bağlı 6 anaokulu ve 3 anasınıfı ve bu sınıflarda görev yapan 31 okul öncesi öğretmeni oluşturmuştur. Verilerin değerlendirilmesinde betimsel analiz kullanılmıştır.
  • Küçük Resim Yok
    Yayın
    Okul öncesi öğretmenlerinin öğrenme merkezlerine ilişkin görüş ve uygulamalarının incelenmesi
    (Maltepe Üniversitesi, 2019) İrgun, Büşra; Çelebi, Büşra; Çelik, Damla Kübra; Abuzar, Ebrar; Bayrav, Merve; Çamlıbel Çakmak, Özlem
    Amaç: Bu araştırmanın amacı, okul öncesi öğretmenlerinin öğrenme merkezleri hakkındaki görüş ve uygulamalarının belirlenmesidir. Yöntem: Araştırmada nitel araştırma yöntemlerinden görüşme ve gözlem tekniği kullanılmıştır. Okul öncesi öğretmenlerinin öğrenme merkezleri hakkında görüşlerini belirlemek amacıyla araştırmacılar tarafından geliştirilen, dokuz açık uçlu sorudan oluşan yarı yapılandırılmış “Öğretmen Görüşme Formu” ve öğrenme merkezlerindeki uygulamalarını belirlemeye yönelik ise araştırmacılar tarafından hazırlanan “Öğrenme Merkezleri Gözlem Formu” kullanılmıştır. Araştırmanın katılımcılarını Bolu il merkezi ve ilçelerindeki, Milli Eğitim Bakanlığına bağlı 6 anaokulu ve 3 anasınıfı ve bu sınıflarda görev yapan 31 okul öncesi öğretmeni oluşturmuştur. Verilerin değerlendirilmesinde betimsel analiz kullanılmıştır.

| Maltepe Üniversitesi | Kütüphane | Açık Bilim Politikası | Açık Erişim Politikası | Rehber | OAI-PMH |

Bu site Creative Commons Alıntı-Gayri Ticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile korunmaktadır.


Maltepe Üniversitesi Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı, İstanbul, TÜRKİYE
İçerikte herhangi bir hata görürseniz lütfen bize bildirin

DSpace 7.6.1, Powered by İdeal DSpace

DSpace yazılımı telif hakkı © 2002-2025 LYRASIS

  • Çerez Ayarları
  • Gizlilik Politikası
  • Son Kullanıcı Sözleşmesi
  • Geri Bildirim