Yazar "Demirci, Ceren" seçeneğine göre listele
Listeleniyor 1 - 1 / 1
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
Yayın Okul öncesi eğitim programındaki öğrenme merkezlerine yönelik öğretmen görüşlerinin incelenmesi(Maltepe Üniversitesi, 2019) İpeklioğlu, Merve; Demirci, Ceren; Çabuk, BurcuAmaç: Okul öncesi eğitimde sınıflarda bulunan öğrenme merkezleri, çocukların farklı durumları yaşayarak yeni deneyimler elde etmelerine, birbirleriyle daha sıcak ve doğal ilişkiler kurmalarına, karşılaştıkları problemleri kendi yöntemleriyle çözmelerine, kendileri karar alıp uygulamalarına, sorumluluk almalarına ve birbirlerinden öğrenmelerine fırsat sağlar. Çocukların öğrenme merkezlerinde edindikleri her türlü deneyim çocukların öğrenmelerinde, akran iletişiminde, problem çözme ve özdenetim gibi süreçlerde kendilerini geliştirmelerine büyük ölçüde katkı sağlamaktadır. Bu kapsamda, okul öncesi eğitim programında sınıf içerisinde öğrenme merkezlerinin oluşturulması önerilmektedir. Bu araştırma, okul öncesi eğitim kurumlarında görev yapmakta olan okul öncesi öğretmenlerinin öğrenme merkezlerine yönelik görüşlerini belirlemek amacıyla yapılmıştır.