Arşiv logosu
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
Arşiv logosu
  • Koleksiyonlar
  • Sistem İçeriği
  • Araştırmacılar
  • Projeler
  • Birimler
  • Analiz
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
  1. Ana Sayfa
  2. Yazara Göre Listele

Yazar "Erel, Nermin" seçeneğine göre listele

Listeleniyor 1 - 1 / 1
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
  • Küçük Resim Yok
    Yayın
    Öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğine yönelik tutumu
    (Maltepe Üniversitesi, 2019) İpek, Rüveyda; Erel, Nermin; Aygün, Mehmet
    Amaç: Lisans eğitimi alan öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğine yönelik tutumlarını ortaya koymak amacıyla hazırlanmıştır. Yöntem: Bu araştırmada veri toplamak amacıyla kullandığımız anket Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi’nde 11 farklı öğretim programında lisans eğitimi almakta olan 200 öğretmen adayına uygulanmıştır. Betimsel araştırma yöntemi kullanılmıştır. Araştırmamızın evreni Türkiye’de 2018-2019 eğitim-öğretim yılında lisans eğitimi alan öğretmen adaylarıdır. Uygulama yaptığımız örneklem 2018-2019 eğitim öğretim yılında Abant İzzet Baysal Üniversitesi eğitim fakültesinde lisans eğitimi alan 200 öğretmen adayıdır. Araştırmanın verileri Orhon (2017) tarafından geliştirilen Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutum Ölçeği (ÖMYTÖ) ile toplanmıştır.

| Maltepe Üniversitesi | Kütüphane | Açık Bilim Politikası | Açık Erişim Politikası | Rehber | OAI-PMH |

Bu site Creative Commons Alıntı-Gayri Ticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile korunmaktadır.


Maltepe Üniversitesi Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı, İstanbul, TÜRKİYE
İçerikte herhangi bir hata görürseniz lütfen bize bildirin

DSpace 7.6.1, Powered by İdeal DSpace

DSpace yazılımı telif hakkı © 2002-2025 LYRASIS

  • Çerez Ayarları
  • Gizlilik Politikası
  • Son Kullanıcı Sözleşmesi
  • Geri Bildirim