Yazar "Eren, Sema" seçeneğine göre listele
Listeleniyor 1 - 1 / 1
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
Yayın Uluslararası ticarette stratejik pazarlama(T.C. Maltepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018) Eren, Sema; Sümen, Halil HalefşanBu çalışmada FETAŞ A.Ş ile görüşülüp amaç; şirkette stratejik pazarlama temasının uygulanması ve algılanma düzeylerinin tespit edilmesinin anlaşılması üzerine, araştırma genel olgunluk modeli ile açıklanacak biçimde dizayn edilmiştir. Uluslararası pazarlama unsurlarına yer verilmiş olup geniş bir yelpazede bu unsurların açıklanmasına katkı sağlanmıştır. Örneklem olarak alınan şirketin, olgunluk seviyesi stratejik pazarlama öğelerinden olan, stratejik pazarlama planı, pazar bölümlenmesi, hedef kitle belirleme, konumlandırma, markalaşma, pazarlamanın 7P'si, müşteri deneyimi ve dağıtım kanalları gibi faktörler sekiz farklı boyutta tanımlanarak firmaya entegre edilmiştir. Böylece üzerinde araştırma yapılan firmanın stratejik pazarlama hususundaki olgunluk seviyesi meydana gelmiş ve firmanın gelişime açıklık getiren durumu ortaya çıkmıştır.