Arşiv logosu
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
Arşiv logosu
  • Koleksiyonlar
  • Sistem İçeriği
  • Araştırmacılar
  • Projeler
  • Birimler
  • Analiz
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
  1. Ana Sayfa
  2. Yazara Göre Listele

Yazar "Morin, Christophe" seçeneğine göre listele

Listeleniyor 1 - 1 / 1
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
  • Küçük Resim Yok
    Yayın
    Beyindeki ikna kodu: nöropazarlama ile bilimsel ikna stratejileri geliştirmek
    (T.C. Maltepe Üniversitesi, 2019) Morin, Christophe; Renvoise, Patrick; Akman, Zeynep Hale; Karasar, Şahin; Gezer, Taner
    Belki farkında değilsiniz ama her gün insanları ikna etmeye yönelik mesajlar verirsiniz. Bu mesajları meslektaşlarınıza, dostlarınıza ya da müşterilerinize gönderdiğiniz yüzlerce e-posta aracılığıyla veri­ yor olabilirsiniz. Ya da bir reklamın, web sayfasının, kurumsal bir videonun, bir satış sunumunun hazırlanmasında rol almış olabilir­ siniz. Genellikle bu işlere bilinçli bir çaba ve para harcanır. Peki, bu çabaların insan beyni açısından ne kadar etkili olduğunu hiç düşün­ dünüz mü? Ne kadar dikkat çekebildiğinizi? Yerleşik inançları ve fi­ kirleri değiştirme şansınızın ne kadar olduğunu? Hedef kitlenizin beyinlerindeki “satın al” düğmesini tetikleyip tetikleyemediğinizi?

| Maltepe Üniversitesi | Kütüphane | Açık Bilim Politikası | Açık Erişim Politikası | Rehber | OAI-PMH |

Bu site Creative Commons Alıntı-Gayri Ticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile korunmaktadır.


Maltepe Üniversitesi Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı, İstanbul, TÜRKİYE
İçerikte herhangi bir hata görürseniz lütfen bize bildirin

DSpace 7.6.1, Powered by İdeal DSpace

DSpace yazılımı telif hakkı © 2002-2025 LYRASIS

  • Çerez Ayarları
  • Gizlilik Politikası
  • Son Kullanıcı Sözleşmesi
  • Geri Bildirim