Yazar "Morin, Christophe" seçeneğine göre listele
Listeleniyor 1 - 1 / 1
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
Yayın Beyindeki ikna kodu: nöropazarlama ile bilimsel ikna stratejileri geliştirmek(T.C. Maltepe Üniversitesi, 2019) Morin, Christophe; Renvoise, Patrick; Akman, Zeynep Hale; Karasar, Şahin; Gezer, TanerBelki farkında değilsiniz ama her gün insanları ikna etmeye yönelik mesajlar verirsiniz. Bu mesajları meslektaşlarınıza, dostlarınıza ya da müşterilerinize gönderdiğiniz yüzlerce e-posta aracılığıyla veri yor olabilirsiniz. Ya da bir reklamın, web sayfasının, kurumsal bir videonun, bir satış sunumunun hazırlanmasında rol almış olabilir siniz. Genellikle bu işlere bilinçli bir çaba ve para harcanır. Peki, bu çabaların insan beyni açısından ne kadar etkili olduğunu hiç düşün dünüz mü? Ne kadar dikkat çekebildiğinizi? Yerleşik inançları ve fi kirleri değiştirme şansınızın ne kadar olduğunu? Hedef kitlenizin beyinlerindeki “satın al” düğmesini tetikleyip tetikleyemediğinizi?