Beyindeki ikna kodu: nöropazarlama ile bilimsel ikna stratejileri geliştirmek

Küçük Resim Yok

Tarih

2019

Dergi Başlığı

Dergi ISSN

Cilt Başlığı

Yayıncı

T.C. Maltepe Üniversitesi

Erişim Hakkı

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
info:eu-repo/semantics/openAccess

Araştırma projeleri

Organizasyon Birimleri

Dergi sayısı

Özet

Belki farkında değilsiniz ama her gün insanları ikna etmeye yönelik mesajlar verirsiniz. Bu mesajları meslektaşlarınıza, dostlarınıza ya da müşterilerinize gönderdiğiniz yüzlerce e-posta aracılığıyla veri­ yor olabilirsiniz. Ya da bir reklamın, web sayfasının, kurumsal bir videonun, bir satış sunumunun hazırlanmasında rol almış olabilir­ siniz. Genellikle bu işlere bilinçli bir çaba ve para harcanır. Peki, bu çabaların insan beyni açısından ne kadar etkili olduğunu hiç düşün­ dünüz mü? Ne kadar dikkat çekebildiğinizi? Yerleşik inançları ve fi­ kirleri değiştirme şansınızın ne kadar olduğunu? Hedef kitlenizin beyinlerindeki “satın al” düğmesini tetikleyip tetikleyemediğinizi?

Açıklama

Anahtar Kelimeler

İknanın nörobilimi, Sıkıntının teşhisi, Kazanç, İkna bilimi, Nöropazarlama

Kaynak

Beyindeki ikna kodu: nöropazarlama ile bilimsel ikna stratejileri geliştirmek

WoS Q Değeri

Scopus Q Değeri

Cilt

Sayı

Künye

Morin, C. ve Renvoise, P. (2019). Beyindeki ikna kodu: nöropazarlama ile bilimsel ikna stratejileri geliştirmek. Akman, Z.H. (ed.), İstanbul: Maltepe Üniversitesi Yayınları.