Beyindeki ikna kodu: nöropazarlama ile bilimsel ikna stratejileri geliştirmek
Küçük Resim Yok
Tarih
2019
Yazarlar
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Yayıncı
T.C. Maltepe Üniversitesi
Erişim Hakkı
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess
Özet
Belki farkında değilsiniz ama her gün insanları ikna etmeye yönelik mesajlar verirsiniz. Bu mesajları meslektaşlarınıza, dostlarınıza ya da müşterilerinize gönderdiğiniz yüzlerce e-posta aracılığıyla veri yor olabilirsiniz. Ya da bir reklamın, web sayfasının, kurumsal bir videonun, bir satış sunumunun hazırlanmasında rol almış olabilir siniz. Genellikle bu işlere bilinçli bir çaba ve para harcanır. Peki, bu çabaların insan beyni açısından ne kadar etkili olduğunu hiç düşün dünüz mü? Ne kadar dikkat çekebildiğinizi? Yerleşik inançları ve fi kirleri değiştirme şansınızın ne kadar olduğunu? Hedef kitlenizin beyinlerindeki “satın al” düğmesini tetikleyip tetikleyemediğinizi?
Açıklama
Anahtar Kelimeler
İknanın nörobilimi, Sıkıntının teşhisi, Kazanç, İkna bilimi, Nöropazarlama
Kaynak
Beyindeki ikna kodu: nöropazarlama ile bilimsel ikna stratejileri geliştirmek
WoS Q Değeri
Scopus Q Değeri
Cilt
Sayı
Künye
Morin, C. ve Renvoise, P. (2019). Beyindeki ikna kodu: nöropazarlama ile bilimsel ikna stratejileri geliştirmek. Akman, Z.H. (ed.), İstanbul: Maltepe Üniversitesi Yayınları.