Yazar "Renvoise, Patrick" seçeneğine göre listele
Listeleniyor 1 - 2 / 2
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
Yayın Beyindeki ikna kodu : nöropazarlama ile bilimsel ikna stratejileri geliştirmek(Maltepe Üniversitesi, 2019) Christophe, Morin; Renvoise, PatrickBilim insanları, akademisyenler ve araştırmacılar bugüne dek ikna başlığında sayısız teori geliştirdi. Ancak dikkat çekemeyen, insanları harekete geçiremeyen, tüketiciyi motive edemeyen reklam kampanyalarına hâlâ büyük kaynaklar harcanıyor. Dr. Christophe Morin ve Patrick Renvoise, elinizdeki kitapta nörobilim, medya psikolojisi ve davranış ekonomisi alanlarındaki en yeni araştırmalara dayalı ilk kapsamlı ikna modelini sunuyor. Nobel ödüllü iktisatçılar Daniel Kahneman ve Richard Thaler’in açtığı yolda ilerleyen yazarlar, insanlara verdiğimiz mesajların ikna sürecinde hâkim rol oynayan ilkel beyne ulaşması gerektiğini ortaya koyuyor. Beyindeki İkna Kodu ile en yeni bilimsel bulgulara dayalı, başarısı kanıtlanmış ve basit bir süreç sayesinde sıra dışı bir ikna ustası olmanın yollarını öğreneceksiniz.Yayın Beyindeki ikna kodu: nöropazarlama ile bilimsel ikna stratejileri geliştirmek(T.C. Maltepe Üniversitesi, 2019) Morin, Christophe; Renvoise, Patrick; Akman, Zeynep Hale; Karasar, Şahin; Gezer, TanerBelki farkında değilsiniz ama her gün insanları ikna etmeye yönelik mesajlar verirsiniz. Bu mesajları meslektaşlarınıza, dostlarınıza ya da müşterilerinize gönderdiğiniz yüzlerce e-posta aracılığıyla veri yor olabilirsiniz. Ya da bir reklamın, web sayfasının, kurumsal bir videonun, bir satış sunumunun hazırlanmasında rol almış olabilir siniz. Genellikle bu işlere bilinçli bir çaba ve para harcanır. Peki, bu çabaların insan beyni açısından ne kadar etkili olduğunu hiç düşün dünüz mü? Ne kadar dikkat çekebildiğinizi? Yerleşik inançları ve fi kirleri değiştirme şansınızın ne kadar olduğunu? Hedef kitlenizin beyinlerindeki “satın al” düğmesini tetikleyip tetikleyemediğinizi?