Arşiv logosu
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
Arşiv logosu
  • Koleksiyonlar
  • Sistem İçeriği
  • Araştırmacılar
  • Projeler
  • Birimler
  • Analiz
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
  1. Ana Sayfa
  2. Yazara Göre Listele

Yazar "Sariolghalam, Narges" seçeneğine göre listele

Listeleniyor 1 - 1 / 1
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
  • Küçük Resim Yok
    Yayın
    A survey on mathematics’ role on customer relationship management (CRM) to improve customer satisfaction and production increase
    (Maltepe Üniversitesi, 2009) Noruzi, Mohammad Reza; Sariolghalam, Narges
    Emergence of new products in chaotic markets and development of small and medium enterprises, (SME’s) in national and international era has caused companies, factories and in general whole enterprises in private and also governmental and non-governmental organizations by different challenges which all have gone to bring new customers and also to keep previous ones who are accounted for their revenue. For this a new aspect of management science and mathematics as a basic and mother science shines to keep enterprise’s efficiency in the current economical recession. The aim of this paper is analyzing the role of problem solving strategies in mathematics with Customer Relationship Management, CRM. This paper will be studying the logical relation between them.

| Maltepe Üniversitesi | Kütüphane | Açık Bilim Politikası | Açık Erişim Politikası | Rehber | OAI-PMH |

Bu site Creative Commons Alıntı-Gayri Ticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile korunmaktadır.


Maltepe Üniversitesi Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı, İstanbul, TÜRKİYE
İçerikte herhangi bir hata görürseniz lütfen bize bildirin

DSpace 7.6.1, Powered by İdeal DSpace

DSpace yazılımı telif hakkı © 2002-2025 LYRASIS

  • Çerez Ayarları
  • Gizlilik Politikası
  • Son Kullanıcı Sözleşmesi
  • Geri Bildirim