Yazar "Sezgin, Gamze" seçeneğine göre listele
Listeleniyor 1 - 1 / 1
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
Yayın Fizik eğitiminde projeye dayalı laboratuvar çalışmalarına yönelik öğrenci tutumları(Maltepe Üniversitesi, 2001) Sezgin, Gamze; Çalışkan, Serap; Çallıca, Halil; Erol, MustafaBu çalışmada Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Fizik Eğitimi Anabilim Dalı'nda öğrenim gören ve Elektronik Laboratuvarı dersini alan öğrencilerin projeye dayalı laboratuvar çalışmalarına [I] yönelik tutumlarının saptanması amacıyla beşli Likert tipi ölçek oluşturulmuştur. Oluşturulan ölçekte toplam 2l madde yer almaktadır ve ölçek Anabilim Dalımızın ikinci ve dördüncü sınıf öğrencilerine uygulanmıştır. Elde edilen veriler t-testi ve varyans analizi teknikleri kullanılarak cinsiyet ve sınıf düzeyi değişkenlerine göre değerlendirilmiştir. Özetle laboratuvar çalışmaIarında proje yaklaşımına öğrencilerimizin olumlu tutum geliştirdiğini, ancak kız öğrencilerin erkek öğrencilere kıyasla daha oIumlu bir tutum sergilediklerini ve sınıf düzeni açısından bakıldığında tutumlar arasında önemli bir farkın olmadığı bulunmuştur.