Arşiv logosu
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
Arşiv logosu
  • Koleksiyonlar
  • Sistem İçeriği
  • Araştırmacılar
  • Projeler
  • Birimler
  • Analiz
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
  1. Ana Sayfa
  2. Yazara Göre Listele

Yazar "Sezgin, Gamze" seçeneğine göre listele

Listeleniyor 1 - 1 / 1
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
  • Küçük Resim Yok
    Yayın
    Fizik eğitiminde projeye dayalı laboratuvar çalışmalarına yönelik öğrenci tutumları
    (Maltepe Üniversitesi, 2001) Sezgin, Gamze; Çalışkan, Serap; Çallıca, Halil; Erol, Mustafa
    Bu çalışmada Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Fizik Eğitimi Anabilim Dalı'nda öğrenim gören ve Elektronik Laboratuvarı dersini alan öğrencilerin projeye dayalı laboratuvar çalışmalarına [I] yönelik tutumlarının saptanması amacıyla beşli Likert tipi ölçek oluşturulmuştur. Oluşturulan ölçekte toplam 2l madde yer almaktadır ve ölçek Anabilim Dalımızın ikinci ve dördüncü sınıf öğrencilerine uygulanmıştır. Elde edilen veriler t-testi ve varyans analizi teknikleri kullanılarak cinsiyet ve sınıf düzeyi değişkenlerine göre değerlendirilmiştir. Özetle laboratuvar çalışmaIarında proje yaklaşımına öğrencilerimizin olumlu tutum geliştirdiğini, ancak kız öğrencilerin erkek öğrencilere kıyasla daha oIumlu bir tutum sergilediklerini ve sınıf düzeni açısından bakıldığında tutumlar arasında önemli bir farkın olmadığı bulunmuştur.

| Maltepe Üniversitesi | Kütüphane | Açık Bilim Politikası | Açık Erişim Politikası | Rehber | OAI-PMH |

Bu site Creative Commons Alıntı-Gayri Ticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile korunmaktadır.


Maltepe Üniversitesi Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı, İstanbul, TÜRKİYE
İçerikte herhangi bir hata görürseniz lütfen bize bildirin

DSpace 7.6.1, Powered by İdeal DSpace

DSpace yazılımı telif hakkı © 2002-2025 LYRASIS

  • Çerez Ayarları
  • Gizlilik Politikası
  • Son Kullanıcı Sözleşmesi
  • Geri Bildirim