Arşiv logosu
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
Arşiv logosu
  • Koleksiyonlar
  • Sistem İçeriği
  • Araştırmacılar
  • Projeler
  • Birimler
  • Analiz
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
  1. Ana Sayfa
  2. Yazara Göre Listele

Yazar "Tekemen, Gamze" seçeneğine göre listele

Listeleniyor 1 - 1 / 1
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
  • Küçük Resim Yok
    Yayın
    Okul öncesi eğitim programındaki aylık plan ve etkinlik planı uygulamalarına yönelik öğretmen görüşlerinin incelenmesi
    (Maltepe Üniversitesi, 2019) Kaya, Başak; Tekemen, Gamze; Karakaş, Esra; Göçer, Ebru Özlem; Karagöz, Muhammed Ali; Çabuk, Burcu
    Amaç: Okul öncesi eğitimi, çocuk merkezli olmakla birlikte, öğretmenin etkili bir rehberlik görevi üstlendiği, bu anlamda öğretmenin çocuğun var olan yeteneklerini geliştirmesine ve yeni beceriler edinmesine fırsat sunan ortamlar hazırlarken, sonuçtan ziyade, süreci en etkili öğrenmelerin oluşması adına nasıl planlanması gerektiğine odaklanan bir eğitim sürecidir. Bu araştırmanın amacı, okul öncesi eğitim programının aylık plan ve etkinlik planı uygulamalarına yönelik öğretmen görüşlerinin incelenmesidir.

| Maltepe Üniversitesi | Kütüphane | Açık Bilim Politikası | Açık Erişim Politikası | Rehber | OAI-PMH |

Bu site Creative Commons Alıntı-Gayri Ticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile korunmaktadır.


Maltepe Üniversitesi Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı, İstanbul, TÜRKİYE
İçerikte herhangi bir hata görürseniz lütfen bize bildirin

DSpace 7.6.1, Powered by İdeal DSpace

DSpace yazılımı telif hakkı © 2002-2025 LYRASIS

  • Çerez Ayarları
  • Gizlilik Politikası
  • Son Kullanıcı Sözleşmesi
  • Geri Bildirim