Okul öncesi eğitim programındaki aylık plan ve etkinlik planı uygulamalarına yönelik öğretmen görüşlerinin incelenmesi

Küçük Resim Yok

Tarih

2019

Dergi Başlığı

Dergi ISSN

Cilt Başlığı

Yayıncı

Maltepe Üniversitesi

Erişim Hakkı

CC0 1.0 Universal
info:eu-repo/semantics/openAccess

Araştırma projeleri

Organizasyon Birimleri

Dergi sayısı

Özet

Amaç: Okul öncesi eğitimi, çocuk merkezli olmakla birlikte, öğretmenin etkili bir rehberlik görevi üstlendiği, bu anlamda öğretmenin çocuğun var olan yeteneklerini geliştirmesine ve yeni beceriler edinmesine fırsat sunan ortamlar hazırlarken, sonuçtan ziyade, süreci en etkili öğrenmelerin oluşması adına nasıl planlanması gerektiğine odaklanan bir eğitim sürecidir. Bu araştırmanın amacı, okul öncesi eğitim programının aylık plan ve etkinlik planı uygulamalarına yönelik öğretmen görüşlerinin incelenmesidir.

Açıklama

Anahtar Kelimeler

Aylık plan, Etkinlik planı, Okul öncesi eğitim programı, Öğretmen, Görüş

Kaynak

14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası

WoS Q Değeri

Scopus Q Değeri

Cilt

Sayı

Künye

Kaya, B., Tekemen, G., Karakaş, E., Göçer, E. Ö., Karagöz, M. A. ve Çabuk, B. (2019). Okul öncesi eğitim programındaki aylık plan ve etkinlik planı uygulamalarına yönelik öğretmen görüşlerinin incelenmesi. 14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası Özet Kitapçığı, Maltepe Üniversitesi.