Okul öncesi eğitim programındaki aylık plan ve etkinlik planı uygulamalarına yönelik öğretmen görüşlerinin incelenmesi
Küçük Resim Yok
Tarih
2019
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Yayıncı
Maltepe Üniversitesi
Erişim Hakkı
CC0 1.0 Universal
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess
Özet
Amaç: Okul öncesi eğitimi, çocuk merkezli olmakla birlikte, öğretmenin etkili bir rehberlik görevi üstlendiği, bu anlamda öğretmenin çocuğun var olan yeteneklerini geliştirmesine ve yeni beceriler edinmesine fırsat sunan ortamlar hazırlarken, sonuçtan ziyade, süreci en etkili öğrenmelerin oluşması adına nasıl planlanması gerektiğine odaklanan bir eğitim sürecidir. Bu araştırmanın amacı, okul öncesi eğitim programının aylık plan ve etkinlik planı uygulamalarına yönelik öğretmen görüşlerinin incelenmesidir.
Açıklama
Anahtar Kelimeler
Aylık plan, Etkinlik planı, Okul öncesi eğitim programı, Öğretmen, Görüş
Kaynak
14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası
WoS Q Değeri
Scopus Q Değeri
Cilt
Sayı
Künye
Kaya, B., Tekemen, G., Karakaş, E., Göçer, E. Ö., Karagöz, M. A. ve Çabuk, B. (2019). Okul öncesi eğitim programındaki aylık plan ve etkinlik planı uygulamalarına yönelik öğretmen görüşlerinin incelenmesi. 14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası Özet Kitapçığı, Maltepe Üniversitesi.