Yazar "Topal, Fatih Esad" seçeneğine göre listele
Listeleniyor 1 - 1 / 1
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
Yayın Hasta memnuniyeti araştırması: Bir devlet hastanesinin acil kliniğine başvuran hastaların memnuniyet düzeyleri(2013) Mansuroğlu, Cem; Topal, Fatih Esad; Topal, Firdevs; Şenel, EnginAmaç. Hastanelerin acil servisleri hastaların kabul edilmesi zorunlu olduğu, kesintisiz hizmetsunmak üzere ayrılmış servislerdir. Bu tanımlayıcı ve ileriye dönük anket çalışmasının amacı birdevlet hastanesi acil polikliniğine Ocak 2011-Aralık 2011 aylarında başvuran hastalarınmemnuniyet düzeylerini değerlendirmektir. Yöntem. On altı yaşından büyük, onay formuimzalamış 440 hasta çalışmaya alındı. Hastalara anket formunda 1 tanesi açık 31 tanesi kapalı uçlutoplam 32 soru soruldu. Çalışmaya başlamadan önce çalışmaya katılacak olan paramediklereçalışma hakkında eğitim verildi. Bulgular. Anket sonuçlarına göre acil servisimizin fizikikoşullarından hastaların yaklaşık %95i ve genel olarak hastanemiz acilinden hastalarımızınyaklaşık %97si memnundu. Sonuç. Hasta memnuniyeti anketleri, sağlık hizmetlerinin planlaması,sunumu ve iyileştirilmesinde yön gösterici bir rol üstlenmektedir. Daha kaliteli hizmet verilmesiiçin bu anketlerin periyodik olarak uygulanması yararlı olacaktır.