Yazar "Tutar, Semanur" seçeneğine göre listele
Listeleniyor 1 - 1 / 1
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
Yayın Okul öncesi öğretmen adaylarının yaparak yaşayarak öğretme becerilerinin desteklenmesi(Maltepe Üniversitesi, 2019) Yılmaz, Ayyüce; Avcı, Fatma; Şahin, Elif; Kör, Lale; Tutar, SemanurAmaç: Bu çalışma okul öncesi öğretmenliği öğrencilerinin çocukların daha aktif oldukları yaparak yaşayarak deneyimledikleri etkinlikleri daha etkili bir şekilde uygulamalarını amaçlayan bir eylem araştırması olarak planlanmıştır. Çocukların gelişim özelliklerine uygun, katılımlarını arttıracak etkinlikler tasarlamak oldukça önemlidir. Çocukların etkinlik süreçlerine daha aktif bir şekilde katılmalarını ve duyu organları ile somut bir şekilde kavram ve becerileri deneyimlemelerini sağlayan etkinlikler tasarlamak öğretmen adayları için önemli bir deneyimdir.