Okul öncesi öğretmen adaylarının yaparak yaşayarak öğretme becerilerinin desteklenmesi
Küçük Resim Yok
Tarih
2019
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Yayıncı
Maltepe Üniversitesi
Erişim Hakkı
CC0 1.0 Universal
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess
Özet
Amaç: Bu çalışma okul öncesi öğretmenliği öğrencilerinin çocukların daha aktif oldukları yaparak yaşayarak deneyimledikleri etkinlikleri daha etkili bir şekilde uygulamalarını amaçlayan bir eylem araştırması olarak planlanmıştır. Çocukların gelişim özelliklerine uygun, katılımlarını arttıracak etkinlikler tasarlamak oldukça önemlidir. Çocukların etkinlik süreçlerine daha aktif bir şekilde katılmalarını ve duyu organları ile somut bir şekilde kavram ve becerileri deneyimlemelerini sağlayan etkinlikler tasarlamak öğretmen adayları için önemli bir deneyimdir.
Açıklama
Anahtar Kelimeler
Yaparak yaşayarak öğrenme, Aktif katılım, Öğrenme, Okul öncesi eğitim
Kaynak
14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası
WoS Q Değeri
Scopus Q Değeri
Cilt
Sayı
Künye
Yılmaz, A., Avcı, F.; Şahin, E., Kör, L. ve Tutar, S. (2019). Okul öncesi öğretmen adaylarının yaparak yaşayarak öğretme becerilerinin desteklenmesi. 14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası Özet Kitapçığı, Maltepe Üniversitesi.