Okul öncesi öğretmen adaylarının yaparak yaşayarak öğretme becerilerinin desteklenmesi

Küçük Resim Yok

Tarih

2019

Dergi Başlığı

Dergi ISSN

Cilt Başlığı

Yayıncı

Maltepe Üniversitesi

Erişim Hakkı

CC0 1.0 Universal
info:eu-repo/semantics/openAccess

Araştırma projeleri

Organizasyon Birimleri

Dergi sayısı

Özet

Amaç: Bu çalışma okul öncesi öğretmenliği öğrencilerinin çocukların daha aktif oldukları yaparak yaşayarak deneyimledikleri etkinlikleri daha etkili bir şekilde uygulamalarını amaçlayan bir eylem araştırması olarak planlanmıştır. Çocukların gelişim özelliklerine uygun, katılımlarını arttıracak etkinlikler tasarlamak oldukça önemlidir. Çocukların etkinlik süreçlerine daha aktif bir şekilde katılmalarını ve duyu organları ile somut bir şekilde kavram ve becerileri deneyimlemelerini sağlayan etkinlikler tasarlamak öğretmen adayları için önemli bir deneyimdir.

Açıklama

Anahtar Kelimeler

Yaparak yaşayarak öğrenme, Aktif katılım, Öğrenme, Okul öncesi eğitim

Kaynak

14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası

WoS Q Değeri

Scopus Q Değeri

Cilt

Sayı

Künye

Yılmaz, A., Avcı, F.; Şahin, E., Kör, L. ve Tutar, S. (2019). Okul öncesi öğretmen adaylarının yaparak yaşayarak öğretme becerilerinin desteklenmesi. 14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi: Çocuğun Ekolojik Dünyası Özet Kitapçığı, Maltepe Üniversitesi.