Dyslexia: a different approach

Küçük Resim Yok

Tarih

2015

Dergi Başlığı

Dergi ISSN

Cilt Başlığı

Yayıncı

Maltepe Üniversitesi

Erişim Hakkı

An error occurred on the license name.
info:eu-repo/semantics/openAccess

Araştırma projeleri

Organizasyon Birimleri

Dergi sayısı

Özet

In my paper l will refer to dyslexia and more specifically, to the new scientific approaches related to dysIexia. There are so many ways to help students with this specificity and in this paper l would like to mention how teachers can use these new methods in the learning process to help students overcome difficulties they face.
Çalışmamda (makalemde) disleksiden ve disleksi ile ilgili yeni bilimsel yaklaşımları ele alacağım. Bu durumda olan öğrencilere yardımcı olmanın birçok yolu bulunmaktadır. Ben de bu makalede, öğrencilerin öğrenme surecinde bu zorlukların üstesinden gelmelerine öğretmenlerin yeni yöntemleri nasıl kullanabileceği üzerinde duracağım.

Açıklama

Anahtar Kelimeler

Special education, Private student, Dyslexia, Özel eğitim, Özel öğrenci, Disleksi

Kaynak

2015 İstanbul International Education Student Congress

WoS Q Değeri

Scopus Q Değeri

Cilt

Sayı

Künye

Giakagia, S. (2015). Dyslexia: a different approach. Zorkaya, N., Marangoz, M. ve Tezel, Z.E. (ed.). 2015 İstanbul International Education Student Congress (24-25 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.