Dyslexia: a different approach

No Thumbnail Available

Date

2015

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Maltepe Ãœniversitesi

Access Rights

An error occurred on the license name.
info:eu-repo/semantics/openAccess

Research Projects

Organizational Units

Journal Issue

Abstract

In my paper l will refer to dyslexia and more specifically, to the new scientific approaches related to dysIexia. There are so many ways to help students with this specificity and in this paper l would like to mention how teachers can use these new methods in the learning process to help students overcome difficulties they face.
Çalışmamda (makalemde) disleksiden ve disleksi ile ilgili yeni bilimsel yaklaşımları ele alacağım. Bu durumda olan öğrencilere yardımcı olmanın birçok yolu bulunmaktadır. Ben de bu makalede, öğrencilerin öğrenme surecinde bu zorlukların üstesinden gelmelerine öğretmenlerin yeni yöntemleri nasıl kullanabileceği üzerinde duracağım.

Description

Keywords

Special education, Private student, Dyslexia, Özel eğitim, Özel öğrenci, Disleksi

Journal or Series

2015 Ä°stanbul International Education Student Congress

WoS Q Value

Scopus Q Value

Volume

Issue

Citation

Giakagia, S. (2015). Dyslexia: a different approach. Zorkaya, N., Marangoz, M. ve Tezel, Z.E. (ed.). 2015 Ä°stanbul International Education Student Congress (24-25 ss.). Ä°stanbul: Maltepe Ãœniversitesi.