Dyslexia: a different approach
Küçük Resim Yok
Tarih
2015
Yazarlar
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Yayıncı
Maltepe Üniversitesi
Erişim Hakkı
An error occurred on the license name.
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess
Özet
In my paper l will refer to dyslexia and more specifically, to the new scientific approaches related to dysIexia. There are so many ways to help students with this specificity and in this paper l would like to mention how teachers can use these new methods in the learning process to help students overcome difficulties they face.
Çalışmamda (makalemde) disleksiden ve disleksi ile ilgili yeni bilimsel yaklaşımları ele alacağım. Bu durumda olan öğrencilere yardımcı olmanın birçok yolu bulunmaktadır. Ben de bu makalede, öğrencilerin öğrenme surecinde bu zorlukların üstesinden gelmelerine öğretmenlerin yeni yöntemleri nasıl kullanabileceği üzerinde duracağım.
Çalışmamda (makalemde) disleksiden ve disleksi ile ilgili yeni bilimsel yaklaşımları ele alacağım. Bu durumda olan öğrencilere yardımcı olmanın birçok yolu bulunmaktadır. Ben de bu makalede, öğrencilerin öğrenme surecinde bu zorlukların üstesinden gelmelerine öğretmenlerin yeni yöntemleri nasıl kullanabileceği üzerinde duracağım.
Açıklama
Anahtar Kelimeler
Special education, Private student, Dyslexia, Özel eğitim, Özel öğrenci, Disleksi
Kaynak
2015 İstanbul International Education Student Congress
WoS Q Değeri
Scopus Q Değeri
Cilt
Sayı
Künye
Giakagia, S. (2015). Dyslexia: a different approach. Zorkaya, N., Marangoz, M. ve Tezel, Z.E. (ed.). 2015 İstanbul International Education Student Congress (24-25 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.