Dyslexia: a different approach
No Thumbnail Available
Date
2015
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Maltepe Ãœniversitesi
Access Rights
An error occurred on the license name.
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess
Research Projects
Organizational Units
Journal Issue
Abstract
In my paper l will refer to dyslexia and more specifically, to the new scientific approaches related to dysIexia. There are so many ways to help students with this specificity and in this paper l would like to mention how teachers can use these new methods in the learning process to help students overcome difficulties they face.
Çalışmamda (makalemde) disleksiden ve disleksi ile ilgili yeni bilimsel yaklaşımları ele alacağım. Bu durumda olan öğrencilere yardımcı olmanın birçok yolu bulunmaktadır. Ben de bu makalede, öğrencilerin öğrenme surecinde bu zorlukların üstesinden gelmelerine öğretmenlerin yeni yöntemleri nasıl kullanabileceği üzerinde duracağım.
Çalışmamda (makalemde) disleksiden ve disleksi ile ilgili yeni bilimsel yaklaşımları ele alacağım. Bu durumda olan öğrencilere yardımcı olmanın birçok yolu bulunmaktadır. Ben de bu makalede, öğrencilerin öğrenme surecinde bu zorlukların üstesinden gelmelerine öğretmenlerin yeni yöntemleri nasıl kullanabileceği üzerinde duracağım.
Description
Keywords
Special education, Private student, Dyslexia, Özel eğitim, Özel öğrenci, Disleksi
Journal or Series
2015 Ä°stanbul International Education Student Congress
WoS Q Value
Scopus Q Value
Volume
Issue
Citation
Giakagia, S. (2015). Dyslexia: a different approach. Zorkaya, N., Marangoz, M. ve Tezel, Z.E. (ed.). 2015 Ä°stanbul International Education Student Congress (24-25 ss.). Ä°stanbul: Maltepe Ãœniversitesi.