Odun Bazaar Qapusi as a brand of modern ethno-touristic business in crimea

Küçük Resim Yok

Tarih

2013

Dergi Başlığı

Dergi ISSN

Cilt Başlığı

Yayıncı

Maltepe Üniversitesi

Erişim Hakkı

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
info:eu-repo/semantics/openAccess

Araştırma projeleri

Organizasyon Birimleri

Dergi sayısı

Özet

In this paper, author discloses considerably new topic of ethno-tourism development in one of the most ancient Crimean cities Kezlev (Yevpatoriya). Crimea is a place where a variety of landscapes and cultures blend and create a unique atmosphere...

Açıklama

Anahtar Kelimeler

Odun Bazaar Qapusi, Tatar culture, Ethno-touristic business

Kaynak

International Student Congress of Young Entrepreneurs

WoS Q Değeri

Scopus Q Değeri

Cilt

4

Sayı

Künye

Myemyetova, L. (2013). Odun Bazaar Qapusi as a brand of modern ethno-touristic business in crimea. Çotuksöken, B. (ed.), International Student Congress of Young Entrepreneurs içinde (47-47 ss.). İstanbul: Maltepe Üniversitesi.